אל תחפשו שינויים ויזואליים חיצוניים שכן לא תמצאו כאלו, אך למרות שזו לא מתיחת פנים מלאה דגמי 2024 של הדיפנדר זכו למקצה שדרוגים מקיף למדי כולל יחידות הנעה חדשות ומגוון שדרוגים לחלל תא הנוסעים.
בחטיבת ההנעה, הדיפנדר 350D דיזל מחליף את דגם 300D הנוכחי כגרסת הדיזל הבכירה של הדגם. מנוע ה-3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו דיזל מייצר בדגם 350D הספק מרבי של 350 כ"ס ומומנט מרבי של 71.3 קג"מ, תוספת נכבדה של 50 כ"ס ו-5.1 קג"מ לעומת הדגם המוחלף. יש לציין כי בשווקים מסוימים הדגם ישמור על השם 300D.
דגם הבנזין P425 מחליף את דגם P400 הנוכחי וזו לא רק החלפת השם אלא גם החלפה של המנוע, 5.0 ליטר V8 מגדש על בגרסת 420 כ"ס במקום ממנוע ה-3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו 400 כ"ס. דגם הפלאג-אין החלש יותר P300e יחליף את דגם P400e הנוכחי כאשר הבסיס הוא עדיין מנוע 2.0 ליטר טורבו. לנד רובר לא מספקת בשלב זה את כל הפרטים על יחידות ההנעה המעודכנות ויש לציין כי העדכון הזה הוא בעיקר עבור השוק האירופי כדי לעמוד בתקן הזיהום אירו 6e העדכני, כך שבשווקים אחרים נמצא גם יחידות הנעה אחרות.
העדכון החיצוני היחיד נמצא בדגם דיפנדר 110 Sedona שהוא מהדורה ייחודית עם צבע חום בגוון אדום שתשווק במשך שנה אחת בלבד וכוללת עיצוב ייחודי למכסה המנוע, חישוקי "22 שחורים, חבילת השחרה חיצונית, ארגזי נשיאה חיצוניים כסטנדרט, גימור עשיר יותר לחלל תא הנוסעים ועוד.
בחלל תא הנוסעים נמצא מגוון חבילות אבזור חדשות הזמינות בחלק מחמש רמות הגימור השונות של הדגם אשר זמינות כעת בכל גרסאות המרכב של הדגם - דיפנדר 90 קצר, דיפנדר 110 ודיפינדר 130 הארוך.
בין היתר, דגם 130 זמין כעת עם שני מושבים קפטן בשורה השנייה הכוללים חימום ואוורור, חבילת Signature זמינה כעת ביותר רמות גימור והיא מוסיפה גימורים עשירים יותר, ריפודי עור משודרגים, חימום/אוורור לשתי שורות המושבים הקדמיות, מושבים קדמיים עם יותר אפשרויות כיוון ותוספת של חימום לשורה השלישית בדגם דיפנדר 130. לצד זה ניתן לבחור חבילות שדרוג חדשות שונות כגון חבילת מתלי אוויר, חבילת שטח, חבילת גרירה, חבילת משפחה ועוד.