שברולט בולט (BOLT) החשמלית נושאת תג מחיר של 37 אלף דולר, מצוידת במנוע חשמלי בהספק של 200 כ"ס וסוללה בקיבולת ענק של 60kWh המספיקה לטווח נסיעה של מעל ל-320 ק"מ.
לאחר שחשפה את הבולט החשמלית בחשיפה מוקדמת בשבוע שעבר, שברולט חושפת כעת בתערוכת דטרויט את המפרט הטכני המלא של המכונית החשמלית הקומפקטית והחדשה שלה הצפויה לעשות מהפכה בסגמנט המכוניות החשמליות הקומפקטיות בזכות טווח נסיעה מרשים של מעל ל-320 ק"מ ותג מחיר זול יחסית של 37 אלף דולר, לפני זיכוי פדרלי של 7,500 דולר.
את טווח הנסיעה המרשים משיגה הבולט באמצעות מערך סוללות בקיבולת של 60kWh, פי שתיים מהקיבולת של מערך הסוללות בניסאן ליף הזולה רק במעט ממנה. מערך הסוללות המותקן לכל אורך רצפת הרכב ומשמש חלק בלתי נפרד מהפלטפורמה (כמו בטסלה מודל S למשל), מורכב מ-288 תאי ליתיום-יון שפותחו במשותף עם LG. משקל מערך הסוללות עומד על 435 ק"ג מה שמסייע להעמיד את משקלה של הבולט על 1,625 ק"ג. שברולט תעניק על מערך הסוללות אחריות של 8 שנים מוגבל ל- 160,000 ק"מ.
בשברולט מציינים כי טעינה משקע ייעודי של 240V למשך שעתיים תספיק לטווח נסיעה של 80 ק"מ וטעינה משקע DC מהיר למשך חצי שעה תספיק לטווח נסיעה של 145 ק"מ. שברולט התקינה בדגם מערכת רגנרציה הטוענת את הסוללות בזמן האטה והכוללת אפשרות בחירה מצב "LOW”. במצב LOW עוצמת הבלימה מתהליך הרגנרציה גבוהה במיוחד מה שמאפשר במצבי נהיגה רגילים לנהוג למעשה עם דוושת התאוצה בלבד שכן במצב זה המערכת מסוגלת להביא את הרכב לעצירה מלאה ללא צורך בשימוש בבלמים. על עוצמת הבלימה כתוצאה מרגנרציה בזמן האטה ניתן לשלוט דרך בורר המותקן מאחורי ההגה.
סוללות הענק מזרימה אלקטרונים אל מנוע חשמלי קדמי בהספק של 200 כ"ס ומומנט של 36.7 קג"מ. לפי שברולט זה מספיק לפחות מ-7 שניות בהאצה מ-0 ל-96 קמ"ש והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-145 קמ"ש.
הבולט אולי נראית כמו מכונית קטנה אך היא בעלת מידות של משפחתית קומפקטית עם בסיס גלגלים של 2.60 מטר, רוחב של 1.76 מטר, אורך של 4.17 מטר וגובה של 1.60 מטר. נפח תא המטען בדגם עומד על 478 ליטר. תא הנוסעים של הדגם כולל מסך מרכזי "10.2 ומסך בגודל "8.4 כלוח המחוונים.
בשברולט רואים את הבולט, שתשווק בארה"ב בהמשך השנה, כמתחרה ל-ב.מ.וו i3, פורד פוקוס EV, ניסאן ליף, פולקסווגן E גולף, קיה סול EV ומרצדס B קלאס החשמלית.