לקסוס GS נוחתת בישראל דגמי 2016 המחודשים, תוצע בשתי גרסאות היברידיות, GS300h ו-GS450h ועם תג מחיר זול מבעבר.
לקסוס ישראל מודיעה היום (ב') על תחילת השיווק של דגמי 2016 המחודשים של מכונית הסאלון לקסוס GS לאחר מתיחת פנים לה זכה הדגם ואשר הוצגה לראשונה בחודש אוגוסט האחרון.
לקסוס GS החדשה תוצע בארבע רמות גימור ובמחיר מחירון התחלתי של 329,000 שקל לדגם GS300h, מחיר המשקף הזולה של 38,000 שקל ביחס לדגם היוצא וזאת בעקבות שיפור בפליטת המזהמים של הדגם וכניסה לדרגת זיהום 2 בדגם הבסיס. מחירו של דגם ה-GS450h מתחיל מ-445,000 שקל והוא יוצע גם בגרסת F-SPORT הספורטיבית. מחירון מלא בסוף הידיעה.
מתיחת הפנים לדגמי 2016 של לקסוס GS כוללת עיצוב חדש לחזית הדגם בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של החברה אותה פגשנו לדגומה בלקסוס NX. אל החזית החדשה עם גריל "שעון החול" המעניקה לדגם נראות מרשימה יותר, מצטרפים עיצובים חדשים ומודרניים יותר לפנסים מאחור ועיצובים עדכניים לחישוקי הגלגלים. כל יחידות התאורה בדגם מבוססת על טכנולוגיית LED, כולל אלו הראשיים – סטנדרט בכל רמות הגימור.
במבט ראשון תא הנוסעים לא השתנה, אך זה זכה למספר שדרוגים באמצעות גלגל הגה חדש, לוח מחוונים, כפתורים שונים ופתחי מיזוג מעודכנים יחד עם אפשרויות חדשות לגימור בתא הנוסעים. בצד המכני, לקסוס הקשיחה את המרכב של הדגם באמצעות תוספת של נקודות ריתוך לשלדה וכן עדכנה את כיול המתלים והיגוי בדגם.
לקסוס אמנם הוסיפה ל-GS המחודשת גרסת בסיס חדשה, GS200t, עם מנוע 2.0 טורבו 240 כ"ס, אך גרסה זו לא תשווק אצלנו אלא רק שתי הגרסאות ההיברידיות (והעדיפות) של הדגם: GS 300h עם מערכת הנעה היברידית בהספק כולל של 223 כ"ס ותיבת הילוכים E-CVT (דמוי רציפה) המעבירה את הכוח אל הגלגלים מאחור. דגם זה מציע נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.0 שניות וצריכת דלק חסרת תחרות בסגמנט של 22.2 ק"מ לליטר.
דגם GS 450h הבכיר מצויד במערכת הנעה היברידית מבוססת מנוע 3.5 ליטר V6 בהספק כולל של 345 כ"ס המספיקים לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.9 שניות למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת של דגם זה עומדת על 16.1 ק"מ ללטר. בשני הדגמים הרכב מסוגל לנסוע על בסיס המנוע החשמלי בלבד לחוויית נסיעה חרישית בתנועה עירונית.
מעבר ל-10 כריות אוויר והחל מרמת הגימור פרימיום, אבזור הבטיחות בדגם (חלקו כאופציה) כולל מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות (LSS) כגון בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטו' עם זיהוי הולכי רגל, מערכת התראה על סכנת התנגשות חזיתית, מערכת בקרת סטייה מנתיב כולל תיקון היגוי אקטיבי, אורות גבוהים אוטומטיים, מערכת התראה על תנועה חוצה מאחור ומערכת התראה על עצמים באזורים מתים.
GS 300 | GS 450h | |
---|---|---|
Luxury | 329,000 ₪ | |
Premium | 354,000 ₪ | 445,000 ₪ |
High Premiun | 470,000 ₪ | |
F SPORT | 510,000 ₪ |
לקסוס GS המחודשת תוצע במספר רמות גימור, שתי רמות גימור לדגם GS350h ושלוש רמות גימור לדגם ה-GS450h. רמת הגימור הבסיסית Luxury כוללת, בין היתר: מסך "8 צבעוני לשליטה במערכות הרכב, מסך נוסף "4.2 במרכז לוח השעונים, מערכת מולטימדיה בעלת 12 רמקולים ו- DVD, מושבי עור מתכווננים חשמלית ובעלי חימום ואוורור, Keyless - מנגנון כניסה, נעילה והתנעה ללא מפתח, חבילת זיכרונות, פנסי LED מלפנים ומאחור, מצלמת רוורס מקורית, חיישני חניה אחוריים, בלם חניה אלקטרוני אוטומטי, חישוקי סגסוגת "17, מראות צד מתקפלות אוט' ועוד.
חבילת ה-Premium מציעה בנוסף: דיפוני עץ, חלון שמש, חיישני חניה מקוריים אחוריים וקדמיים ואת חבילת הבטיחות של לקסוס, ה- LSS+: בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת אורות גבוהים אוטומטים.
2016 לקסוס GS - מפרט טכני מלא.
ב- GS450h מוצעת בנוסף כאופציה גם חבילת ה- High Premium הכוללת בנוסף: תא מטען חשמלי, חישוקי סגסוגת "18 עם צמיגים במידה 235/45, מערכת מתלים אדפטיביים הכוללים מצבי נהיגה ייחודיים (Customize, Sport S, Sport S+), מערכות בטיחות מתקדמות נוספות; BSM לאיתור רכבים בשטחים ה"מתים" ו- RCTA לאיתור רכבים חוצים בנסיעה לאחור.
ה- GS450h תוצע גם בגרסת F SPORT. גרסה זו כוללת שינויי עיצוב רבים, בהם: מושבים ספורטיביים עם 16 כיוונים, פגושים וגריל קדמי בעיצוב ספורטיבי, חישוקי "18 בעיצוב F SPORT, דוושות ספורט מאלומיניום, שילובי צבעים ייחודיים, וילון אחורי חשמלי ועוד. בתחום הדינאמי, ה-F SPORT כוללת בנוסף היגוי אחורי אקטיבי בהתאם לאופי הנהיגה ותנאי הדרך.