לקסוס מעדכנת את דגם 2014 של ה-CT200h ההיברידית שתציע שיפור משמעותי בתחום בידוד הרעשים ונוחות הנסיעה יחד עם הפחתה של פליטת ה-CO2.
לקסוס חושפת היום (יום ה') בתערוכת הרכב של גואנגז'ו שבסין את לקסוס CT 200h החדשה/מחודשת הזוכה בדגם 2014 למתיחת פנים. מתיחת הפנים לדגם כוללת בעיקרה עדכון לעיצוב החיצוני, עדכון קל לתא הנוסעים ולרשימת האבזור, שיפור משמעותי של בידוד הרעשים ונוחות הנסיעה והפחתה של פליטת ה-CO2.
אל עיצובה המעודכן של לקסוס CT200h כבר נחשפנו בשבוע שעבר, העדכון הוא למעשה יישור קו עם שפת העיצוב העדכנית של לקסוס ועיקר השינוי מתרכז בקבלתו של פגוש קדמי חדש הכולל את גריל 'שעון החול' המאפיין את דגמי לקסוס החדשים. בנוסף לקסוס עדכנה את הפגוש האחורי, התקינה אנטנת גג חדש בסגנון 'סנפיר כריש' והוסיפה להיצע חישוקי "16 ו-”17 קלים בעיצוב חדש.
תא הנוסעים לא שונה מהותית בעיצובו אך זכה למספר רב של עדכונים, החל מגלגל הגה חדש הכולל כפתורי שליטה חדשה, בלוח המחוונים נוסף מסך 4.2 אינצ' צבעוני המאפשר כעת תצוגה של מערכת המולטימדיה ונשלט דרך ההגה. המסך המרכזי קובע למקומו והוא זכה במסגרת דקיקה ודקורטיבית ומערכת השליטה (RTI) עודכנה לדור השני ולפי לקסוס המערכת ידידותית יותר למשתמש. מערכת השמע שודרגה ע"י התקנתם של רמקולים המבוססים על סיבי במבוק היוצרים ממברנה דקיקה במיוחד, לראשונה ברכב נוסעים. בנוסף, לקסוס הוסיפה מערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגים, מערכת עזר לחנייה ואפשרות לניתוק מערכת בקרת היציבות.
כאמור עיצוב תא הנוסעים כמעט ולא השתנה ועיקר השינוי הויזואלי נמצא בתוספת של גימור דמוי עור בצבע המושבים על הקונסולה המרכזית ובדלתות, יחד עם אופציות שנוספו לאפשרויות הגימור.
למעט מספר שינויים ביחידת ההנעה לטובת הפחתת הרעש, יחידת ההנעה ההיברידית של ה-CT200h לא השתנתה, אך השינויים שבוצעו אפשרו להפחית במעט את פליטת ה-CO2 בכ-6% בממוצע, צריכת הדלק לעומת לא השתנתה.
לקסוס CT200h החדשה/מחודשת מציעה בדגם 2014 שלדה קשיחה יותר, דבר שהושג באמצעות תוספת של נקודות ריתוך בשלדה. מערך המתלים התעדכן וכויל מחדש לטובת שיפור הנוחות והתנהגות הכביש. לטובת עידון התחושה בתא הנוסעים, לקסוס השקיעה רבות שיפור בידוד הרעשים והפחתת הרעידות (NVH) ולא פחות מ-94 שינויים בוצעו בתחום זה כולל שינויים ביחידת ההנעה עצמה. בכדי להפחית את מידת הרעש בזמן האצות, לקסוס עדכנה את התיבה הרציפה של הדגם שתפעל בצורה לינאריות יותר ביחס לסל"ד ותציע תחושה דומה יותר לתיבה אוטו' רגילה.
לקוס תציע עם הדגם המחודש גם עם חבילת F-SPORT עדכנית הכוללת גריל בעיצוב ספורטיבי, חישוקי "17 בעיצוב ייחודי לגרסה זו, ספויילר אחורי וכיול ספורטיבי למתלים.
לקסוס CT200h החדשה צפיה לנחות בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2014.
2014 לקסוס CT 200h:
2010 לקסוס CT 200h: