למרות שגיאה בהליך הבדיקה, הנירו והקונה החשמליים עדיין מציגים טווח נסיעה מרשים של 453 ו-449 ק״מ, בהתאמה.
קיה ויונדאי מעדכנות מטה את טווח הנסיעה של הנירו החשמלי והקונה החשמלי, זאת בשל שגיאה של חברת הבדיקה החיצונית ביישום הליך הבדיקה של תקן WLTP.
הגרסאות הבכירות של הדגמים מצוידות בסוללה בקיבולת של 64kWh וטווח הנסיעה המתוקן עומד כעת על 453 ק״מ בנירו החשמלי ו-449 ק״מ בקונה החשמלי, זאת לעומת 485 ק״מ ו-469 ק״מ בהתאמה, לפני תיקון השגיאה.
טווח הנסיעה החשמלי עודכן גם בגרסאות הבסיס המצוידות בסוללה בקיבולת של 39.2kWh. טווח הנסיעה המתוקן עומד על 288 ק״מ בנירו ו-289 ק״מ בקונה, זאת לעומת 312 ק״מ ו-300 ק״מ בהתאמה, לפני התיקון.
טווח הנסיעה הכולל לפי התקן נקבעה לפי שילב בין נסיעה עירונית לנסיעה בינעירונית. החברה החיצונית שגתה ביחס הנדרש בין הנסיעה העירונית לזו הבינעירונית והעניקה משקל גדול יותר משנקבע בתקן לטווח הנסיעה העירוני, שברכב חשמלי הוא החסכוני יותר בצריכת חשמל.
למרות התיקון כלפי מטה, שני הדגמים עדיין מציגים טווח נסיעה משמעותי בגרסאות הבכירות. אנחנו לא יודעים לומר מתי הנירו החשמלי ישווק בישראל, אך את הקונה החשמלי, בגרסתו הבכירה, אנחנו נפגוש בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2019.