BYD משיקה בסין מותג חדש, Fang Cheng Bao, תחתיו החברה מתכננת לשווק רכבי כביש-שטח שונים והדגם הראשון של המותג החדש הוא לאופרד 5 אליו יצטרפו במהלך השנה הבאה שני דגמים נוספים, לאופרד 3 ולאופרד 8.
הלאופרד 5 לא רק נראה כמו רכב כביש-שטח קלאסי בסגנון הלנד קרוזר של טויוטה, הוא תוכן להיות כזה מהיסוד ולכן לא תופתעו לגלות כי המרכב נשען על שלדת סולם חדשה שפותחה כדי לשאת ביעילות מערכת הנעה היברידית פלאג-אין - BYD מוסרת מידי שנה מעל למיליון רכבים עם מערכת הנעה מסוג זה. לדגם אורך של 4.89 מטר, רוחב של 1.97 מטר, גובה של 1.92 מטר ובסיס גלגלים של 2.80 מטר כך שהוא דומה בגודלו לפראדו החדש של טויוטה, רק קצת קצר יותר.
מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הלאופרד 5 מבוססת על מנוע 1.5 ליטר טורבו, כמו מרבית דגמי הפלאג-אין של BYD, לו מסייעים שני מנועים חשמליים כך שלדגם הספק כולל של 680 כ"ס ומומנט מרבי של 77.5 קג"מ, זה מאפשר להאיץ את הדגם ל-100 קמ"ש בזמן של כ-4 שניות. כל זה תקף כמובן כל עוד נשאר מטען בסוללת ה-30kWh של הדגם המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של עד 125 ק"מ בתקן הסיני האופטימי, בפועל זה יהיה קרוב יותר לכ-85 ק"מ.
את הסוללה ניתן להטעין גם בטעינה מהירה DC בהספק של עד 60kW ואל שקע הטעינה ניתן לחבר מתאם להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים בהספק יוצא דופן של עד 6kW.
הגרסה הרגילה של הלאופרד 5 נשענת על קפיצים/בולמים רגילים ולגרסה זו מרווח גחון של 220 מ"מ וזווית גישה/נטישה של 32/35 מעלות, הגרסה הבכירה מצוידת במתלי אוויר המאפשרים להגדיל את המרווח הגחון ל-310 מ"מ. לדגם מתלים נפרדים מלפנים ומאחור לטובות נוחות נסיעה טובה יותר, זאת בניגוד לשימוש בסרן חי מאחור כמקובל בסגמנט - הסיבה לכך היא כמובן המנוע החשמלי מאחור שלא מאפשר התקנת סרן חי.
רוכשי הדגם יוכלו לבחור בין חישוקי "18 וצמיגי כביש-שטח BFGoodrich A/T או בחישוקי "20 עם צמיגי מישלין אם בכוונתם לבלות בעיקר על הכביש.