2025 אופל מוקה החדש
אופל מוקה החדש - עדכון קל לדגם.
2025 אופל מוקה החדש
אופל מוקה החדש - עדכון קל לדגם.

 אופל מסירה את הלוט מעל דגמי 2025 המחודשים של המוקה, הקרוסאובר העירוני האופנתי של החברה המשווק עם מנועי בנזין והנעה חשמלי. מתיחת הפנים לדגם קלה למדי ומתרכזת בעיקר בשדרוג טכנולוגי ועדכון לגימור בחלל תא הנוסעים, היצע יחידות ההנעה נותר ללא שינוי (דגמים שטרם הגיעו לישראל) שכן כבר בדגם הנוכחי אופל ציידה את הדגם בכל יחידות ההנעה העדכניות של החברה. 

 

אופל לא שיחקה יותר מידי עם העיצוב החיצוני הצעיר והמוצלח של הדגם הנוכחי כך שדגמי 2025 זכו רק למספר עדכונים ויזואליים קלים כמו חתימת תאורה מעודכנת מלפנים ומאחור, שבכה שונה לכונס האוויר התחתון וכונס עליון בעיצוב חדש וצר יותר. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני הקל לדגם. 

 

2025 אופל מוקה החדש
עדכון קל לעיצוב.

בחלל תא הנוסעים של המוקה 2025 נמצא כבר יותר שינויים, זה כולל גלגל הגה חדש וגימור חדש בגוון מתכתי לקונסולה בין המושבים, גם על הדשבורד והדלתות, ומערך הכפתורים שהיה שם הוסר והשליטה עברה למסך המרכזי. מאחורי גלגל ההגה נמצא לוח מחוונים "10 חדש ולצידו מערכת מולטימדיה "10 חדשה כסטנדרט. 

 

מערכת המולטימדיה החדשה מבוססת ממשק אריחים/ווידג'טים, תפעול קולי וכאשר המערכת מצוידת בחבילת ניווט נמצא גם ChatGPT לשאלות מורכבות יותר. התצוגה בלוח המחוונים ובמערכת המולטימדיה ניתנת לאפיון אישי וכאשר הטלפון מתחבר למערכת הוא מפעיל אוטומטית את הפרופיל האישי של הנהג עם סידור האריחים המועדף עליו ועוד. המערכת כוללת עדכוני OTA ואפליקציה לשליטה מרחוק myOpel. 

 

2025 אופל מוקה תא הנוסעים
גימור מעודכן ומולטימדיה חדשה.

אופל מוקה החשמלי מצויד במנוע בהספק של 156 כ"ס ומומנט מרבי של 26.5 קג"מ בשילוב עם סוללה בקיבולת של 54kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה של 403 ק"מ. לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.0 שניות ולמהירות מרבית של 150 קמ"ש (לעומת 9.2 ש' בדגם היוצא). 

 

לצד יחידת ההנעה החשמלית נמצא את מנוע ה-1.2 טורבו 136 כ"ס החדש של קבוצת סטלנסטיס עם סיוע חשמלי 48V בהספק של 28 כ"ס ובשידוך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים ייעודית להנעה היברידית. לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.1 שניות, מהירות מרבית של 207 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 20.4 ק"מ לליטר, היתרון העיקרי של המערכת הזו הוא בשיפור משמעותי של צריכת הדלק העירונית לעומת דגם 1.2 טורבו 130 כ"ס היוצא עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית. 

2025 אופל מוקה

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.