כמו שאר הדגמים הקטנים יותר בקבוצת סטלנסטיס אשר זכו למערכת הנעה חשמלית חדשה, כדוגמת פיג'ו e-208 ואסטרה אלקטריק שהוצגה בחודש שעבר, גם אופל מוקה החשמלי זוכה עתה להשתדרג באותה מערכת הנעה המחליפה את זו הקודמת ומציעה מנוע חשמלי חזק יותר, סוללה חדשה המספקת טווח נסיעה גדול יותר לצד נצילות גבוהה יותר של מערכת ההנעה.
מנוע ה-136 כ"ס של הדגם הנוכחי הוחלף במנוע חשמלי חדש בהספק של 156 כ"ס ומומנט מרבי שנותר על 26.5 קג"מ. הסוללה החדשה בעלת קיבולת ברוטו של 51kWh ושימושית של 48.1kWh זאת לעומת 50kWh ו-45kWh בדגם הנוכחי. התוצאה היא שלדגמי 2023 של המוקה החשמלי טווח נסיעה של 406 ק"מ לעומת 338 ק"מ בדגם הנוכחי, שיפור מרשים מאוד של 20% שהושג תודות לצילות גבוהה יותר של מערכת ההנעה החדשה.
למרות תוספת ההספק, נתון התאוצה 0-100 קמ"ש איטי מזה של הדגם הנוכחי "קצת פחות מ-10 שניות" לפי אופל זאת לעומת 8.7 שניות בדגם הנוכחי - המהירות המרבית נותרה על 150 קמ"ש. סביר להניח כי זה קשור בשינוי שנעשה בדיפרנציאל/תיבת הפחתה שמעביר בדגם החדש קצת פחות מומנט על הגלגלים אך מצד שני מאפשר צריכת אנרגיה נמוכה יותר במהירויות גבוהות יותר.
מה שלא השתנה זו יכולת הטעינה של הדגם, עד להספק של 100kW בטעינה DC מהירה או עד 11kW בטעינה ביתית AC.
כמו במקרה של האסטרה החשמלית החדשה, גם המוקה החשמלי שינה את שמו וכעת הוא יקרא מוקה אלקטריק במקום e-מוקה.