לאחר שחשפה בחודש שעבר את האפסילון החדשה בגרסתה החשמלית, לנצ'יה מציגה את גרסת הבנזין של הדגם המצוידת במנוע ה-1.2 ליטר טורבו החדש של קבוצת סטלנטיס, זה שפגשנו לאחרונה במגוון דגמים של פיג'ו ועוד.
מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו הוא מנוע חדש עם מגדש טורבו VGT, פעולה במחזור מילר ושרשרת תזמון במקום רצועה במנוע הקודם. המנוע הזה משודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים e-DCS6 והוא נעזר בסיוע חשמלי עם סוללה קטנה 48V שתוכננה להחזיק לכל אורך חיי הרכב.
יחידת ההנעה הזו משווקת בגרסאות 136 כ"ס או 100 כ"ס, באפסילון החדשה נמצא את הגרסה החלשה יותר שמספיקה לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.3 שניות ולמהירות מרבית של 190 קמ"ש. עם יחידת הנעה זו לאפסילון צריכת דלק משולבת של חסכונית למדי של 21.7 ק"מ לליטר.
לעומת גרסת ההשקה החשמלית של האפסילון המשווקת במחיר של 40,000 אירו, בהמשך יהיו גרסאות קצת זולות יותר, המחיר של האפסילון בנזין הייבריד זול יותר משמעותית ועומד על 28,000 אירו - מחיר פרימיום המקביל לזה של דגמים כגון אודי A1, כיאה למיצוב של הדגם.
כמו הגרסה החשמלית, גם הגרסה ההיברידית תשווק בשלב הראשון במהדורת השקה EDIZIONE LIMITATA CASSINA הייחודית במספר של 1906 עותקים המציינים את השנה בה נוסד המותג.
מעבר לכך, כל השאר זהה לגרסה החשמלית, גם בצד הויזואלי.