לנצ'יה
לנצ'יה תקום לתחייה בשנת 2024.
לנצ'יה
לנצ'יה תקום לתחייה בשנת 2024.

בקבוצת סטלנטיס עדיין מאמינים שלמותג לנצ'יה יש עתיד וכעת היא מתחילה ביישום תכנית "עשר השנים הבאות" שלה עבור המותג עם מינוי של מנהלי מותג מקומיים חדשים במדינות מפתח באירופה כגון גרמניה, צרפת, ספרד, הולנד ובלגיה. לנצ'יה תשיק החל משנת 2024 דגם חדש בכל שנתיים כך שמדובר בסך הכל בשלושה דגמים עד לשנת 2028, דבר שאומר שלמרות האמונה שלמותג יש עתיד, בקבוצת סטלנטיס לוקחים את הדברים בזהירות עם היכולת להוציא את התקע בכל שלב בעתיד מבלי לשלם מחיר גבוה על כך. 

 

בשנת 2024 לנצ'יה תציג דור חדש לרכב הוותיק והיחיד של החברה כיום, לנצ'יה אפסילון. הדור הנוכחי של הדגם הוצג בשנת 2011 והוא עדיין נמכר בשוק האיטלקי שהוא גם השוק היחידי בו הדגם נמכר בשנים האחרונות. בכדי לשמור על המשכיות, הדור הנוכחי של האפסילון ישווק עד לשנת 2024. 

 

לנצ'יה שלושה דגמים חדשים
שלושה דגמים חדשים עד שנת 2028.

הדור החדש של האפסילון יהיה גדול יותר, באורך של כ-4 מטר, והוא ימשיך להתחרות בסגמנט הסופרמיני באירופה. הדגם ישווק עם יחידות הנעה היברידיות וגם בגרסה חשמלית מלאה. הדגם יתבסס על פלטפורמת STLA Small החדשה של קבוצת סטלנטיס שבהמשך תשרת את כל הדגמים הקטנים של החברה כמו פיג'ו 208, אופל קורסה ועוד. 

 

בשנת 2026 לנצ'יה תשיק את האורליה (Aurelia) שלפי החברה תהווה את ספינת הדגל של החברה. הדגם יהיה באורך של כ-4.6 מטר ועם הנעה חשמלית בלבד. לאחר דגם זה החברה תציג רכבים חדשים חשמליים והחל משנת 2028 היא תשווק רכבים חשמליים בלבד. לנצ'יה לא מציינת לאיזה סגמנט הדגם שייך היא כן מציינת כי הדגם יתחרה בסגמנט הפופולרי ביותר באירופה וזה אומר קרוסאובר קומפקטי, משהו בסגנון של אלפא רומיאו טונלה, רק קצת יותר גדול. 

 

בשנת 2028 לנצ'יה תחזיר לשיוק את השם דלתא (Delta) וכאן מדובר ברכב קומפקטי חשמלי באורך של 4.4 מטר שצפוי להתחרות בסגמנט של דגמים כגון אודי A3. לנצ'יה מבטיחה עיצוב שרירי שיסעיר את את חובבי הרכב. 

 

בלנצ'יה מציינים כי תאי הנוסעים של דגמי החברה יספקו לרוכשים חווית איטלקית אלגנטית. העיצוב יהיה מינימליסטי עם שימוש בטכנולוגיה עדכנית שתאפשר לרכושים שליטה על האווירה ברכב באמצעות ממשק וירטואלי חכם. 

 

מחוץ לשוק האיטלקי, בו החברה עדיין פעילה, לנ'ציה מתכננת לפתוח כ-100 סוכנויות בשישים ערים מרכזיות באירופה. יחד עם זה בכוונת החברה להפעיל מודל מכירה אינטרנטי בו החברה מצפה לייצר כ-50% ההזמנות של החברה. 

 

תגיות: לנצ'יה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.