2018 לקסוס IS 300H החדשה
לקסוס IS 300h המחודשת נחתה בישראל.
2018 לקסוס IS 300H החדשה
לקסוס IS 300h המחודשת נחתה בישראל.

לקסוס IS 300h ההיברידית נוחתת בדגמי 2018 המחודשים, עם יותר אבזור, שלוש רמות גימור, צריכת דלק של 22.2 ק"מ לליטר ומערכת בטיחות מתקדמת כסטנדרט.

 

לקסוס ישראל מודיעה על תחילת שיווק ה-IS 300h החדשה, מתיחת פנים למכונית הספורט-סדאן ההיברידית של המותג. מתיחת הפנים לדגם כוללת חזית מעודכנת, תא נוסעים משודרג, כיול מתלים משופר וכן מערכת בטיחות +LSS כסטנדרט בכל רמות הגימור.

 

לקסוס IS 300h המחודשת תשווק בשלוש רמות גימור ובמחיר החל מ-229 אלף שקל ועד ל-295 אלף שקל. כל רמות הגימור מצוידות באותה יחידת הנעה היברידית, שלא השתנתה מהדגם היוצא, ומשלבת בין מנוע 2.5 ליטר במחזור אטקינסון לבין מנוע חשמלי. מנוע הבנזין בדגם מייצר הספק מרבי של 181 כ"ס ומומנט מרבי של 22.6 קג"מ והמנוע החשמלי מוסיף 143 כ"ס ו-30.6 קג"מ. ההספק הכולל של המערכת עומד על 223 כ"ס.

 

2018 לקסוס IS 300H
עיצוב מעודכן לפנסים ולפגוש גם מאחור.

יחידת ההנעה הזו משודכת לתיבת הילוכים רציפה אלקטרונית (E-CVT) המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים והיא מספקת בדגם ביצועים של 8.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 22.2 ק"מ לליטר ונסיעה על בסיס הסוללה בלבד, לטווח קצר של 1-2 ק"מ, אפשרית עד למהירות של 50 קמ"ש.

 

לרשות הנהג בבורר מצבי נהיגה הכולל 3 מצבים: ECO, NORMAL, SPORT ובנוסף כפתור למצב EV-Mode לנסיעה באמצעות המנוע החשמלי בלבד. המערכת משנה את כיול המנוע, בקרת היציבות וההגה בהתאם למצב הנהיגה שנבחר ומתאימה את אופי הנהיגה לדרישת הנהג, ואף כוללת כולל מחולל "סאונד " ייחודי לצליל המנוע. בלקסוס מציינים כי המתלים בדגם שופרו לטובת נוחות נסיעה משופרת והתנהגות כביש חדה יותר.

 

בצד הקוסמטי, דגמי 2018 של לקסוס IS 300h זכו לעיצוב מחודש לחזית הדגם עיצוב רחב ובולט יותר לגריל "שעון החול" וכן עיצוב ספורטיבי יותר לפגוש הקדמי. בנוסף נמצא עיצוב מחודש לפנסים הראשיים, האחוריים ולפגוש האחורי.

 

לקסוס IS 300h המחודשת תא הנוסעים
גימור משודרג ומולטימדיה מעודכנת.

בתא הנוסעים נוכל למצוא כפתורים חדשים על גלגל ההגה, מסך מרכזי חדש בגודל "10.3 (ברמות האבזור הגבוהות), מערך שליטה מעודכן למערכת המולטימדיה ושדרוגים לגימור בדגם.

חידוש חשוב ומשמעותי יותר הוא תוספת כסטנדרט של מערכת הבטיחות המתקדמת של לקסוס +LSS כסטנדרט בכל רמות הגימור. זו כוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת קדם תאונה, בקרת שיוט אדפטיבית, אור גבוה אוטומטי, זיהוי תמרורים ובקרת סטייה מנתיב אקטיבית. הדגם כולל 8 כריות אוויר.

 

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, מציין כי: "מאז השקתו בישראל, זוכה דגם ה-IS להצלחה גדולה וכיום הוא אחראי לכ-20% ממכירות המותג בישראל. אנו צופים כי בתוך שנה יימכרו מעל 300 מכוניות מדגם זה".

 

2018 לקסוס IS 300h – אבזור ומחירון:

כאמור, לקסוס IS300h המחודשת תשווק בשלוש רמות גימור, רמת האבזור הבסיסית Luxury כוללת מושבים ספורטיביים בריפוד Tahara משולב בד כולל חימום למושבים הקדמיים, מסך 4.2 אינץ' צבעוני בלוח השעונים, מסך 7 אינץ' צבעוני לשליטה על מערכות הרכב, מערכת שמע הכוללת חיבור USB, Bluetooth ו- 6 רמקולים, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, פנסי LED קדמיים עם מערכת שטיפת פנסים, מראה פנימית מתכהה ומראות צד מתקפלות חשמלית, התנעה ללא מפתח, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישן אורות, חיישן גשם, פנסים אחוריים בטכנולוגיית LED, חישוקי מגנזיום "17, חבילת בטיחות LSS+, צמיגי Run Flat. מחיר: 229,000 שקל.

רמת אבזור Premium הכוללת בנוסף מושבים בריפוד עור מלא, מושבים קדמיים בעלי כוונון חשמלי (8 מצבים) ו-2 מצבים נוספים לגב התחתון במושב הנהג, חלון גג חשמלי, מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג מאחור, מערכת פתיחה-נעילה-התנעה ללא מפתח (Keyless), פנסי LED קדמיים בעיצוב מתקדם ודיפוני פנים בגימור מטאלי. מחיר: 265,000 שקל.

 

2018 לקסוס IS 300h החדשה - מפרט טכני מלא להורדה

 

חבילת High Premium הכוללת מערכת סראונד מובחרת מבית Mark Levinson הכוללת 15 רמקולים ונגן DVD, מסך בגודל 10.3 אינץ' בטכנולוגיית Remote Touch, מצלמת עזר לחניה וחיישני חניה אחוריים וקדמיים מקוריים עם חיווי על גבי המסך המרכזי הגה עם כוונון חשמלי (אנכי ואופקי), אוורור למושבים הקדמיים, מראות צד מתכהות ומתקפלות אוטומטית בעת נעילת הרכב, חבילת זיכרון למושב הנהג ומערכת Easy Access לכניסה/ יציאה קלה ממושב הנהג, ההגה והמראות ודיפוני פנים בגימור עץ יוקרתי . מחיר: 295,000 שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.