שברולט מסירה את הלוט מעל הבלייזר EV החשמלי ולפני שאתם מתבלבלים, חשוב להבהיר כי למרות השם הזהה לא מדובר כאן בגרסה חשמלית לבלייזר המוכר לנו אלא בדגם חדש ושונה לחלוטין המבוסס על פלטפורמת הנעה חשמלית ייעודית. הבזלייזר EV ישווק במספר רמות גימור ומספר יחידות הנעה, כולל דגם ביצועים חשמלי בלייזר EV SS עם הספק כולל של 565 כ"ס ומומנט מרבי של 89.5 קג"מ.
שברולט ציידה את הדגם במצב מיוחד שזכה לכינוי WOW - Wide Open Watt, פרפרזה על המונח WOT ברכבי בעירה פנימית שזה Wide Open Throttle או בקיצור, פול גז עד הסוף. במצב WOW לדגם יהיה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של "פחות מ-4.0 שניות". שברולט לא הסתפקה רק בביצועים חזקים וכיאה לדגם SS מלא נמצא גם כיול תואם למתלים ולהיגוי, חישוקי "22 ומערכת בלימה מבית ברמבו.
בשלב זה שברולט לא חושפת את כל נתוני הדגם אך מעבר לדגם הביצועים הרוכשים יוכלו לבחור מבין דגמי הנעה קדמית, אחורית או כפולה עם טווח נסיעה של 398 ק"מ בדגם LT1 הבסיסי ועד 515 ק"מ בדגם RS עם העיצוב הספורטיבי (לדגם SS טווח של 467 ק"מ). לכל הדגמים מטען פנימי המאפשר טעינה ביתית AC בהספק של עד 11.5kW וטעינה מהירה DC אפשרית עד להספק של 190kW. לפי שברולט טעינה מהירה מאפשרת להוסיף כ-125 ק"מ לטווח הנסיעה בזמן של 10 דקות.
כמו לא מעט דגמי קרוסאובר חשמליים מידת הגובה קצרה יחסית לעומת דגמים מקבילים עם מנוע בעירה פנימית, זה נעשה כמובן לטובת השגת מקדם גרר נמוך יותר. אז הבלייזר EV החשמלי אולי לא זקוף ומוצק כמו הבלייזר בנזין, אך בשורה שברולט העניקה לדגם מוצלח מאוד על הצד הספורטיבי.
העיצוב המסעיר ממשיך גם אל תא הנוסעים וברור כי שברולט לא נכנע לתכתיב המינימליסטי עם קווים נקיים המאפיין כיום את מרבית הרכב החשמליים. זה כמובן לא אומר שהדגם מוותר על כל מה שאנחנו מצפים לפגוש מרכב חשמלי חדש, כולל מערכת מולטידיה עם מסך "17.7 ענק שלא מותקן כלאחר יד בצורה צפה אלא מהווה חלק מהדשבורד. למרות המסך הענק שברולט לא מוותרת על שליטה פשוטה ונוחה באמצעות כפתורים פיזיים על בקרת האקלים המפוצלת או על עוצמת השמע, למרות שעל כל זה ניתן לשלוט גם דרך מסך המגע הענק הזה. לצד המסך נמצא לוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל "11 עם גיבוי של תצוגה עילית ונקודה מעניינת היא שעל המסך המרכזי ניתן למצוא תצוגה קבועה המאפשרת הפעלה של האורות, בקרת שיוט האדפטיבית (סופר קרוז) מגביל המהיר ועוד, כל זה נמצא במרחק אצבע מגלגל ההגה וגם כאן, לכל זה יש תחליף פיזי אם כל הנהג מעדיף.
על גלגל ההגה נמצא מנופים המאפשרים בחירה מבין מספר דרגות עצמה של מערכת הבלימה הרגנרטיבית, מערכת הניווט מאפשרת תכנון מסלול בהתאם למצב הסוללה ועמדות הטעינה שבדרך ודלת תא המטען החשמלית תפתח אוטומטית אם הנהג ניגש לדלת כאשר מפתח הרכב הכיס שלו. כמובן שנמצא גם יכולת עדכוני OTA המאפשרת לשדרג את הזמן את המולטימדיה, מערכת ניהול הסוללה, עדכון מערכת ההנעה, מערכות הבטיחות ועוד.
למרות ששברולט עדיין לא חשפה את המפרט המלא של הדגם היא כבר פתחה את פנקס ההזמנות לדגם. מחירי הדגם עומדים על החל מ-$44,995 לדגם LT1 הנעה קדמית עם טווח נסיעה של 398 ק"מ, אך יש לציין כי גרסה זו תהיה זמינה רק בתחילת 2024. בקיץ 2023 הרוכשים יוכלו לקבל את הדגמים LT2 עם הנעה קדמית או כפולה וטווח של עד 471 ק"מ או RS עם הנעה קדמית, כפולה או אחורית וטווח של עד 515 ק"מ. המחיר לדגמים אלו עומד על החל מ-$47,595 או $51,995 בהתאמה. דגם הביצועים בלייזר EV SS יגיע לקראת סוף 2023 ומחירו עומד על החל מ-$65,995.