בחודש שעבר רנו חשפה כי היא תציג השנה דור חדש (שישי) לאספאס שכבר לא יהיה מיניוואן 7 מושבים בגודל מלא אלא קרוסאובר 5-7 מושבים גדול ממדים. כעת רנו מספקת לנו הצצה ראשונה אל העיצוב החיצוני של האספאס החדש.
מהקצת שרנו חושפת כעת, לא קשה לזהות כי האספאס החדש לובש את שפת העיצוב של רנו אוסטרל, במיוחד בכל הקשור לחתימת התאורה של הדגם וקווי העיצוב הדינמיים.
לאספאס החדש אורך של כ-4.74 מטר, כלומר קצר יותר ב-14 ס"מ מהאספאס היוצא אך הוא עדיין ארוך יותר בכ-10 ס"מ מרכבים כגון פיג'ו 5008 או ניסאן אקסטרייל. ברנו מציינים כי למרות הקיצוץ המשמעותי באורכו של הדגם תא הנוסעים מרווח יותר למעשה ומבטיחים כי האספאס החדש שומר על המאפיין העיקרי של הדגם היוצא, רכב המאפשר ל-7 נוסעים בוגרים נסיעה נוחה למרחקים ארוכים.
האספאס החדש יהיה הקרוסאובר הבכיר ביותר של רנו ולאור העבודה שרנו מתכננת להציג השנה גרסת 7 מושבים לאוסטרל, ניתן להניח כי הקולאוס, שמעולם לא שווק עם 7 מושבים, פשוט יצא לגמלאות.
סביר להניח כי האסאפס החדש יעשה שימוש במערכת ההנעה ההיברידית E-TECH של האוסטרל בהספק כולל של 200 כ"ס, נאלץ להמתין לרבעון השני של השנה בכדי לגלות האם הדגם ישווק גם עם הנעה היברידית פלאג-אין.