2025 קיה ספורטאז' טיזר
ספורטאז' המחודש.
2025 קיה ספורטאז' טיזר
ספורטאז' המחודש.

קיה תחשוף בחודש הבא בשוק הבית הקוריאני את דגמי 2025 המחודשים של הספורטאז', עד אז היא חושפת כעת מספר תמונות טיזר המספקות לנו הצצה אל השינויים החיצוניים להם זכה הספורטאז' המחודש. לפני הכל יש להזכיר כי בשוק הקוריאני הספורטאז' משווק בגרסתו הארוכה יותר, כמו בשוק האמריקאי, לעומת הגרסה האירופאית הקצרה/רגילה המשווקת אצלינו, כך שתמונת הפרופיל מציגה פרופורציה שונה מזו המוכרת לנו. 

 

את השינוי המשמעותי יותר בעיצוב הדגם נמצא בחזית, שם הספורטאז' לובש את שפת העיצוב העדכנית של קיה אותה פגשנו לאחרונה בסורנטו המחודש ובפיקנטו החדשה שהושקה לאחרונה בישראל. המאפיינים הבולטים הם חתימת התאורה החדשה והפנסים הראשיים האנכיים, לצד זה נמצא עיצוב חדש לגריל הקדמי ועוד. הפנסים מאחור זכו לחתימת תאורה חדשה וסביר להניח שגם הפגוש מאחור זכה לעיצוב מעודכן. 

 

2025 קיה ספורטאז' טיזר
חתימת תאורה חדשה.

בחלל תא הנוסעים אנחנו מצפים פגוש עדכון מקיף לא פחות, כגון התקנה של המסך הפנורמי העדכני של קיה המשלב צמד מסכי "12.3, עיצוב מעודכן לדשבורד, חומרי גימור חדשים, בתקווה להחלפת הגימור בשחור מבריק בין המושבים, גלגל הגה מעודכן ועוד. 

 

טיזר לספורטאז' 2025
חתימת תאורה חדשה גם מאחור.

בתחום ההנעה לא צפויים שינויים של ממש כך שעבור השוק המקומי שלנו מנוע ה-1.6 ליטר טורבו 160 כ"ס צפוי להמשיך לשרת את הדגם ללא כל שינוי. גם יחידות ההנעה ההיברידית של הדגם צפויות להמשיך ללא שינוי: 1.6 טורבו היברידי עם 235 כ"ס או 1.6 טורבו פלאג-אין עם 265 כ"ס וטווח חשמלי של כ-70 ק"מ. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.