פיג'ו, כמו יתר המותגים בקבוצת סטלנטיס, תעבור בשנים הקרובות לעשות שימוש בפלטפורמת STLA שהיא משפחה של מספר פלטפורמות ייעודית להנעה חשמלית. הקונספט פיג'ו Inception שהוצג במסגרת תערכות CES 2023 מציג למעשה את החזון של החברה עבור הרכבים שיתבססו על הפלטפורמה הזו.
פלטפורמת STLA המשמשת את דגם הקונספט היא בארכיטקטורת 800V, זה אומר לנו שלדגם תהיה יכולת טעינה אולטרה מהירה של מעל ל-300kW ולפי פיג'ו 5 דקות של טעינה בלבד יאפשרו להוסיף לדגם עוד 150 ק"מ לטווח הנסיעה. הדגם מצויד בסוללה בקיבולת של 100kWh ולפי פיג'ו זה מספיק עבור טווח נסיעה מרשים של 800 ק"מ וזאת בזכות נצילות אנרגטית גבוהה של 12.5 קוט"ש לכל 100 ק"מ.
מערכת ההנעה החשמלית של הדגם מבוססת על שני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי, בהספק כולל של 680 כ"ס ולפי פיג'ו זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של פחות מ-3.0 שניות.
גלגל ההגה המלבני לא מחובר ישירות אל הגלגלים שכן הדגם מצויד במערכת היגוי אלחוטית, מערכת כזו מאפשרת לשנות את היחס בין מידת הסיבוב של ההגה למידת ההפנייה של הגלגלים, בתנועה עירונית סיבוב קטן של ההגה יוצר הפנייה משמעותית של הגלגלים והפוך מכך במהירויות גבוהות.
העיצוב החיצוני מכיל את כל האלמנטים המסורתיים של החברה, כולל אלו העדכניים יותר, אך גם מציג את שפת העיצוב של החברה אותה נפגוש לפי פיג'ו בדור הבא של הרכבים שלה החל משנת 2025. המראה המתכתי של הדגם הושג באמצעות טכנולוגיית ציפוי חדשה שהמטרה שלה היא הפחתת האנרגיה הנדרשת לצביעת הרכב.
בתא הנוסעים נפגוש באופן קונספטואלי מאוד את הדור הבא של ארכיטקטורת i-Cockpit של פיג'ו, זו ששמה את הנהג במרכז ומנגישה לו את המידע בצורה שלא מפריעה למלאכת הנהיגה. גלגל ההגה המלבני (Hypersquare) הוא חלק מהקונספט הזה, עליו נמצא ארבעה קדחים ומסך גדול אשר יאפשרו שליטה על כל מערכות הרכב, כולל המגבים, בקרת האקלים, הילוגים תאורה, איתות ועוד. "הקדחים" עם משטח מגע הם עבור הפעולות השכיחות יותר, מסך המגע שעל ההגה עבור אלו הפחות שכיחים.
מעל גלגל ההגה נמצא מסך גמיש עם תצוגת 360 מעלות שבעצם משמש בזמן נהיגה כלוח המחוונים אך כאשר הרכב לא בשימוש הוא משמש להצגת מידע כלפי חוץ, כמו מצב הטעינה של הרכב. לצד כל זה נמצא מסכים ייעודיים עבור הנוסעים בלבד, שימוש נרחב בחומרים ממוחזרים, הדפסת 3D ועוד.