חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של פיג'ו 208 החדשה שהפעם מוצעת גם בגרסת חשמלית e-208 עם טווח נסיעה של 339 ק"מ. פיג'ו 208 החדשה תשווק בדגמי בנזין 1.2 טורבו 130 כ"ס בשתי רמות גימור, כולל דגם GT ליין ספורטיבי, במחיר החל מ-118,990 ₪ ובדגם החשמלי e-208 במחיר החל מ-152,990 ₪. בהמשך, פיג'ו 208 החדשה תשווק גם בדגמים זולים יותר.
פיג'ו 208 החדשה מבוססת על פלטפורמת CMP החדשה של פיג'ו ולדגם אורך של 4.05 מטר, רוחב של 1.74 מטר, גובה של 1.43 מטר ובסיס גלגלים של 2.54 מטר, כלומר ארוכה יותר ב-9.3 ס"מ מהדגם היוצא ונמוכה ממנוע ב-3.0 ס"מ. נפח תא המטען נותר ללא שינוי על 311 ליטר (1,106 ליטר עם קיפול המושבים מאחור).
מנועים, ביצועים וצריכת דלק:
מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו המוכר של פיג'ו מוצע בדגם בגרסת ה-130 כ"ס ו-23.4 קג"מ הבכירה והוא משודך הפעם לתיבת 8 הילוכים אוטו' לעומת 6 הילוכים בדגם היוצא. התוצאה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.7 שניות ומהירות מרבית של 208 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 22.2 ק"מ לליטר (בתקן NDEC היוצא) או 17.8 ק"מ לליטר בתקן WLTP (דגם GT ליין 17.5 ק"מ לליטר).
פיג'ו e-208 החשמלית מצוידת באותה יחידת הנעה של פיג'ו e-2008 החשמלית שהושקה מוקדם יותר השנה. זו יחידת הנעה המשלבת מנוע חשמלי 136 כ"ס ו-26.5 קג"מ עם סוללות ליתיום-יון בקיבולת גדולה יחסית של 50kWh, זו מאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 339 ק"מ בתקן WLTP. לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.3 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 150 קמ"ש. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין מטען פנימי חד פאזי בהספק של 7.4kW או תלת פאזי בהספק של 11kW בתוספת של 3,000 שקל למחיר הדגם - עבור טעינה ביתית. לא משנה במה תבחרו, את שני הדגמים תוכלו לטעון גם בעמדת טעינה מהירה DC בהספק של עד 100kW. זמני הטעינה של הדגם, בהתאמה, עומדים על 7.5 שעות, 5 שעות ו-דקות לטעינה של עד 80%.
פיג'ו 208 החדשה לובשת את שפת העיצוב העדכנית של פיג'ו המעניקה לדגם מראה בולט וייחודי עם חתימת התאורה העדכנית של החברה. העיצוב דינמי למדי במיוחד ברמת הגימור GT ליין המוסיפה אלמנטים ויזואליים המעניקים לדגם מראה ספורטיבי יותר. תא הנוסעים מרשימים כמו יתר דגמי פיג'ו עם פריסת 3D i-Cockpit החדשה המוכרת לנו משאר דגמי המותג. פיג'ו 208 היוצאת הייתה הראשונה להציג את פריסת i-Cockpit הדואגת להציג את לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה בקו הראיה של הנהג.
אבזור ובטיחות:
את פיג'ו 208 החדשה בדגם הבנזין תוכלו לרכוש בשתי רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית PREMIUM S כוללת, בין היתר: מולטימדיה מקורית "7 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, לוח מחוונים דיגיטלי "10, דיבורית BT, שליטה מההגה, בלם יד חשמלי בקרת אקלים אלקטרונית, מפתח חכם לכניסה והתנעה, משטח טעינה אלחוטי על מדף ייעודי למכשיר הסלולרי, פנסים ראשיים LED, שמשה וחלונות אחוריים כהים, שקעי USB מלפנים ומאחור, גימור דמוי קרבון לתא הנוסעים, חיישני חניה אחוריים, מצלמת רוורס 180 מעלות, חישוקי סגסוגת "16, ריפוד מושבים בד משולב בעור, קיפול חשמלי למראות הצד, חיישני תאורה וגשם ועוד.
רמת הגימור GT ליין מוסיפה לרשימה חישוקי "17, תאורת לד מלאה בעיצוב GT, גג ומראות בצבע שחור מבריק, כיוון גובה למושב הנוסע, מושבים ספורטיביים, ריפוד גג בצבע שחור, הגה ספורטיבי GT, חיישני חניה קדמיים ועוד. פיג'ו e-208 החשמלית משווקת ברמת הגימור Premium S בלבד.
בתחום הבטיחות כל הדגמים מצוידים בבלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית עולל מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים מורחב ועוד. רמת הגימור GT ליין מוסיפה לרשימה הזו אור גבוה אוטומטי וניטור שטח מת כולל תיקון היגוי.
2020 פיג'ו 208 החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.
2022 פיג'ו 208 - מפרט טכני מלא להורדה (דגם חשמלי 2022 משופר עם טווח של 361 ק"מ במקום 339 ק"מ).
אחריות ושירות:
פיג'ו 208 החדשה תימכר עם 3 שנים או 100,000 ק"מ אחריות יצרן מלאה על הרכב והגרסה החשמלית, e-208 תימכר בנוסף עם אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה. פיג'ו e-208 מציע עלות תחזוקה זולה במיוחד וזו עומדת על 1,905 שקל בלבד ל-4 שנים או 60,000 ק"מ! (במידה ואין צורך בהחלפת בלמים וללא הוצאות טעינה).
2020 פיג'ו 208 החדשה - מחירון:
פיג'ו 208 ברמת אבזור Premium S אוטו' – 118,990 ₪
פיג'ו 208 ברמת אבזור GT-Line אוטו' – 124,990 ₪
אופציה: תוספת גג פנורמי בדגם GT- Line בעלות של 3,000 ₪
פיג'ו e-208 ברמת אבזור Premium S מטען OBC חד פאזי 7.4 קוט"ש – 152,990 ₪
פיג'ו e-208 ברמת אבזור Premium S מטען OBC תלת פאזי 11 קוט"ש – 155,990 ₪