המסחריות הקלות החדשות 2024 של פיג'ו
מתיחת פנים למסחריות הקלות של פיג'ו.
המסחריות הקלות החדשות 2024 של פיג'ו
מתיחת פנים למסחריות הקלות של פיג'ו.

למעט הבוקסר המשווק בישראל, שאר המסחריות הקלות של פיג'ו כבר לא משווקות בישראל אך את מרבית השינויים המוצגים כעת על הדגמים של פיג'ו, נפגוש בקרוב גם במכוניות מסחריות המקבילות של סיטרואן - ברלינגו וג'מפי - המשווקות בישראל. כמובן שיש לציין שאת השינויים האלו נפגוש גם בדגמים המקבילים של אופל וטויוטה. 

 

פיג'ו e-פרטנר - סיטרואן ברלינגו 2024 החשמלי (e-berlingo): הדגם אמנם לא מקבל את מנוע ה-156 כ"ס החשמלי החדש של פיג'ו כך שהוא ממשיך לעשות שימוש באותו מנוע חשמלי בהספק של 136 כ"ס ו-27 קג"מ המוכר מהדגם הנוכחי, אך הוא כן זכה לסוללה חדשה בקיבולת נטו של 50kWh לעומת 46.3kWh בדגם הנוכחי. 

 

2024 פיג'ו פרטנר החדש
2024 פיג'ו פרטנר - התאום של סיטרואן ברלינגו.

על הכביש התוצאה היא נתון 0-100 קמ"ש של 11.2 שניות וטווח נסיעה של 330 ק"מ, זאת לעומת טווח של עד 285 ק"מ בדגם היוצא. נתוני הטעינה נותרו ללא שינוי של ממש עם טעינה ביתית בהספק של עד 11kW וזמן טעינה של כ-5 שעות וטעינה מהירה בהספק של עד 100kW וזמן טעינה של כ-30 דקות לטעינה של 0-80 אחוז. 

 

את לוח המחוונים האנלוגי מחליף כעת לוח מחוונים דיגיטלי "10 זאת לצד מערכת מולטימדיה עדכנית בגדלים של עד "10 עם חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, משטח טעינה אלחוטי, תוספת של שקעי USB ומצלמות מסביב לרכב (מאחור ובמראה בצד הנוסע). 

 

ברלינגו 2024 החדש
ברלינגו 2024 החדש.

לצד הגרסה החשמלית, פיג'ו אקספרט/סיטרואן ברלינגו זמינים גם עם מנוע 1.2 טורבו בנזין 110 כ"ס או 1.5 טורבו דיזל בהספקים של 100 כ"ס או 130 כ"ס. הגרסאות החזקות יותר מוצעות בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. 

 

פיג'ו e-אקספרט - סיטרואן ג'מפי 2024 החשמלי (e-Jumpy): הוואן המסחרי הקל של פיג'ו/סיטרואן ממשיך עם אותה יחידת הנעה חשמלית מוכרת עם מנוע בהספק של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 26.5 קג"מ ומבחר של שתי סוללות, האחת בקיבולת של 50kWh עם טווח של עד 224 ק"מ והשנייה בקיבולת של 75kWh וטווח של עד 350 ק"מ. 

 

2024 פיג'ו אקספרט
2024 פיג'ו אקספרט - התאום של סיטרואן ג'מפי.

טעינה ביתית אפשרית עד להספק של 11kW כך שטעינה מלאה אורכת 4:50 שעות או 7:30 שעות, בהתאם לגודל הסוללה, וטעינה מהירה בהספק של עד 100kW כך שטעינה של 0-80 אחוז אורכת 38 דקות או 45 דקות, בהתאמה. 

 

סיטרואן ג'מפי 2024 החדש
סיטרואן ג'מפי החדש.

את הג'מפי החשמלי ניתן לקבל בגרסאות עם נפח תא מטען של עד 6.6 קוב, כושר העמסה של עד 1,263 ק"ג וכושר גרירה של עד 1,000 ק"ג. גם בדגם זה נמצא מעתה לוח מחוונים דיגיטלי "10 במקום אנלוגי, לצד מערכת מולטימדיה "10 חדשה ועוד. 

 

לצד הגרסה החשמלית הג'מפי המחודש ישווק עם מנועי 1.5ליטר או 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספקים של 120 כ"ס, 145 כ"ס או 180 כ"ס. 

 

פיג'ו בוקסר 2024: הבוקסר המחודש משווק גם הוא בגרסה חשמלית עם הספק של 270 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ. עם סוללת 110kWh לדגם טווח נסיעה של 420 ק"מ והמהירות המרבית מוגבלת ל-130 קמ"ש. לנהג אפשרות בחירה מבין מספק מצבים לטובת חיסכון באנרגיה, במצב הרגיל ההספק המרבי מוגבל ל-215 כ"ס, במצב אקו ההספק מוגבל ל-160 כ"ס ורק במצב Power תקבלו את מלוא ההספק של 270 כ"ס. מנופים על גלגל ההגה מאפשרים לנהג בחירה מבין מספר דרגות עוצמה של מערכת הבלימה הרגנרטיבית. 

 

2024 פיג'ו בוקסר החדש
פיג'ו בוקסר החדש.

בכל הקשור לטעינה, הדגם מצויד במטען פנימי 11kW המאפשר טעינה מלאה בזמן של 11:45 שעות וטעינה מהירה אפשרית עד להספק של 150kW כך שטעינה של 0-80 אחוז אורכת כ-55 דקות. 

 

לצד הגרסה החשמלית פיג'ו בוקסר 2024 זמין גם כם מנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל בהספקים של 120 כ"ס, 140 כ"ס ו-180 כ"ס. את שתי הגרסאות החזקות יותר ניתן לקבל גם בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 24

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.