BYD תחשוף החודש, במסגרת תערוכת ז'נבה, את דגמי 2024 המחודשים של הקרוסאובר 7 מושבים החשמלי BYD טאנג. במקביל, BYD תעשה היכרות ראשונה לשוק האירופי עם שני מותגי הפרימיום של החברה, יאנגוואנג ומותג זדנזה.
BYD טאנג 2024 החדש יציג עדכון קל לעיצוב החיצוני שהוא למעשה יישור קו עם שפת העיצוב המוכרת של החברה. זה המקום להזכיר כי בשוק הסיני, הגרסה החשמלית של הטאנג, המשווק בשוק זה גם בגרסת פלאג-אין, כבר זכתה למתיחת פנים עוד בשנת 2022.
למעט תמונה אחת המציגה את הדגם המחודש, BYD לא נדיבה בפרטים אך היא כן מציינת כי לדגם המחודש טווח נסיעה משולב של 530 ק"מ בתקן WLTP, זו תוספת משמעותית של 130 ק"מ לעומת הדגם הנוכחי המשווק כאן בישראל ובאירופה. לצד השיפור בטווח הנסיעה אנחנו מצפים לפגוש גם שיפור בתחום הטעינה הביתית עם מטען 11kW תלת פאזי במקום 7.4kW חד פאזי בדגם הנוכחי.
BYD טרם הציגה את תא הנוסעים המעודכן של הדגם אך אם העדכון דומה למה שפגשנו בגרסה הסינית אז אל תצפו למהפך אלא לעדכון וליטוש הקיים, זה כולל מולטימדיה "15.6 במקום "12.8, גרפיקה חדשה ללוח המחוונים, דקורציה חדשה לאורך הדשבורד וגימורים חדשים, כולל החלפה של הפלסטיק השחור מבריק בין המושבים.
כאמור, BYD תציג על הבמה בז'נבה גם את מותג הפרימיום דנזה. מדובר במותג לרכב חשמלי שחברת BYD הקמה במשותף מרצדס עוד בשנת 2010, המותג לא המריא ולפני כשלוש שנים BYD הגדילה את אחזקתה בחרה מ-50% ל-90% ובכך למעשה הפכה את מרצדס לשותפה שקטה. המותג מחזיק כיום בשלושה דגמים ובכוונת החברה להשיק השנה באירופה את המיניוואן פרימיום החשמלי דנזה D9 שהוא מתחרה לדגמים כגון וולוו EM90 או וויה דרים שהושק השנה בישראל.
גם יאנגוואנג U8 יוצג בתערוכת ז'נבה, רכב הכביש/שטח פלאג-אין המתוחכם והיוקרתי של BYD. בשלב זה הדגם יוצג בתערוכה רק כתצוגת תכלית של היכולות הטכנולוגיות של BYD שהוטמעו בדגם, כמו מערכת המתלים המתקדמת DiSus-P או את הפלטפורמה המתקדמת של מותג יאנגוואנג העושה שימוש בארבעה מנועים חשמליים.