מכונית הביצועים החשמלית הבאה של יונדאי היא האיוניק 6N וכשלוש שנים לאחר שהוצגה כקונספט RN22e היא תיכנס לפס הייצור בעוד זמן לא רב כמתחרה ישירה לטסלה מודל 3 פרפורמנס. אם מה שפגשנו באיוניק 5N מול טסלה Y פרפורמנס יישמר גם באיוניק 6N, אז די ברור שיש כאן רכב ביצועים שהוא טוב יותר בכל תחום אפשרי מהמתחרה מבית טסלה.
האיוניק 6N אמנם עוטה הסוואה בתמונה אך גם תחת המעטה הזה לא תתקשו להבחין כי העיצוב של חזית הדגם שונה מזה של האיוניק 6 המוכרת וזה בשל העבודה שהאיוניק 6N כבר מבוססת על דגם מתיחת הפנים של האיוניק 6 שיוצג בהמשך השנה. כמו באיוניק 5N, גם באיוניק 6N נפגוש פגוש קדמי עם כונסי אוויר גדולים המשמשים את מערכת הקירור המשודרגת של הדגם שנועדה לאפשר ניצול מרבי של מערכת ההנעה החשמלית גם תחת עומס גבוה של נהיגת מסלול, דבר בו טסלה עדיין לא מצטיינת.
בתחום ההנעה, סביר להניח כי האיוניק 6N תעשה שימוש באותה יחידת הנעה חשמלית של האיוניק 5N, כך שמדובר במערכת הנעה כפולה בהספק קבוע של 609 כ"ס עם פיק זמני ל-650 כ"ס למשך של עד 10 שניות. עם המערכת הזו ניתן לצפות לנתון 0-100 קמ"ש בגזרת ה-3.0 שניות, עשירית יותר או פחות. הסוללה תהיה אותה סוללת 84kWh המשרתת את האיוניק 5N שתאפשר לדגם טווח נסיעה של כ-500 ק"מ.
לצד זה נמצא כמובן חיזוקי שלדה, בולמים אדפטיביים, חיזוקי "21 עם צמיגים בפיתוח ייעודי לדגם, מושבי ספורט וכפי שאתם יכולים לראות בתמונות גם כנף אחורית גדולה יחסית להגדלת כוח ההצמדה במהירויות גבוהות.