סיטרואן חושפת את דגמי 2025 החדשים של סיטרואן C4 וסיטרואן C4X אשר זכו למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חדש לחזית הדגם, שדרוג הנוחות עם מושבים חדשים, לוח מחוונים דיגיטלי חדש והיצע יחידות הנעה הכולל מנוע 1.2 טורבו 48V ושתי יחידות הנעה חשמליות עם טווח נסיעה של עד 425 ק"מ. את דגמי סיטרואן C4 ו-C4X החדשים נפגוש בישראל במהלך שנת 2025.
את העיצוב הרדיקלי של חזית הדגמים הנוכחיים מחליף עיצוב רדיקלי אחר למרות שלפי סיטרואן המהלך הזה נועד גם כדי לעדן קצת את ההופעה של הדגמים. בכל מקרה מדובר בשינוי עיצוב מוצלח המעניק לדגמים מראה מודרני, ייחודי ומגובש יותר. שינוי נוסף הוא כמובן קבלת הסמל העדכני של סיטרואן במרכז החזית. גם מאחור הדגם זכה לעדכון אך פחות רדיקלי, עם חתימת תאורה חדשה לפנסים והחלפת סמל סיטרואן בכיתוב Citroen. את העדכון החיצוני משלימים עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים והרחבת מבחר הצבעים.
עיצוב חלל תא הנוסעים של סיטרואן C4 ו- C4X לא השתנה בדגמי 2025, למעט התקנה של מושבי נוחות משופרים להם סופג זיכרון עבה יותר ב-15 מ"מ כך שהמושבים שהיו נוחים כבר אז יהיה נוחים יותר גם בנסיעות ארוכות במיוחד. לצד המושבים החדשים נמצא לוח מחוונים "7 דיגיטלי חדש עם תצוגה ברורה נקייה יותר של המידע לנהג. במרכז הדשבורד נמצא כבעבר מערכת מולטימדיה "10, זו עודכנה לדור האחרון של סיטרואן עם ממשק ווידג'טים ניתן לאפיון אישי ותוספת של ChatGPT להרחבת היכולות ש הסייען הקולי. על נוחות הנסיעה בדגמים אחראיים, כמו בדגם היוצא, גם בולמי הנוחות של סיטרואן עם מעצורים הידראולים במקום תרכובת גומי כמקובל.
בתחום ההנעה, דגמי 2025 החדשים של סיטרואן C4 וסיטרואן C4X יהיו זמינים עם יחידת ההנעה החדשה של קבוצת סטלנטיס, 1.2 ליטר טורבו הפועל במחזור מילר החסכוני עם סיוע חשמלי 48V של 28 כ"ס ו-5.5 קג"מ. יחידת ההנעה הזו, המצוידת בתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים בפיתוח ייעודי להנעה היברידית, תהיה זמינה בהספק מרבי של 100 כ"ס ומומנט מרבי של 20.9 קג"מ או 136 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ.
לרוכשים תהיה אפשרות בחירה גם מבין שתי יחידות הנעה חשמליות, הבסיסית היא למעשה יחידת ההנעה החשמליתה קודמת של הדגם עם 136 כ"ס וסוללת 50kWh המאפשרת לדגמים טווח נסיעה של עד 360 ק"מ ויחידת ההנעה הבכירה היא יחידת ההנעה החשמלית העדכנית של סיטרואן עם 156 כ"ס וסוללת 54kWh המאפשרת טווח נסיעה של עד 425 ק"מ. נתוני הטעינה נותרו ללא שינוי עם טעינה מהירה בהספק של 100kW האורכת 30 דקות לטעינה של 10-80% מקיבולת הסוללה. הסוללה תומכת בטכנולוגיית V2L.
מפרט הבטיחות של הדגמים כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת, מגביל מהירות משולב בזיהוי תמרורים, אור גבוה אוטומטי ואופציה לתצוגה עילית ומצלמת 360 מעלות.
לשני הדגמים בסיס גלגלים של 2,670 מ"מ אך לסיטרואן C4X שהיא למעשה גרסת הסדאן של ה- C4 האצ'בק, תוספת משמעותית של כ-260 מ"מ לאורך שהוקדשה ברובה לשדרוג המרווח ליושבי השורה השנייה ולהגדלת את המטען מ-380 ליטר ל-510 ליטר.