סיטרואן ממשיכה לצייד את הדגמים שלה ביחידת ההנעה החדשה 1.2 טורבו 48V החדשה של קבוצת סטלנטיס ולאחר שה- C5 איירקרוס זכה ליחידת ההנעה הזו, וגם ה- C3 החדשה שהוצגה לאחרונה תשווק עם יחידת ההנעה הזו בהמשך, כעת הגיע התור של סיטרואן C4 וסיטרואן C4X לזכות ביחידת ההנעה המתקדמת הזו.
מערכת ההנעה הזו מבוססת על מנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו עם הספק מרבי של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ וזה אולי נשמע דומה למנוע ה-1.2 טורבו הנוכחי אך בפועל מדובר במנוע חדש לחלוטין עם מגדש טורבו VGT, פעולה במחזור מילר החסכוני ולטובת שיפור האמינות יש גם שרשרת תזמון במקום רצועת תזמון טבולה בשמן במנוע הקודם.
סוללה קטנה, 48V 432Wh, אחראית על הפעלת המנוע החשמלי בהספק של 28 כ"ס ו-5.6 קג"מ המסייע למנוע הבנזין בזמן האצה (עד 12 כ"ס), מאפשר את כיבוי המנוע בזמן גלישה לעצירה או עמידה במקום ואף מספיק לביצוע תמרוני חניה כאשר מנוע הבנזין כבוי. שינוי משמעותי נוסף הוא החלפת תיבת ה-8 הילוכים אוטומטית בתימת 6 הילוכים כפולת מצמדים e-DSC שתוכננה במיוחד עבור הנעה עם סיוע חשמלי.
בשורה התחתונה, יחידת ההנעה הזו מאפשרת להשיג חיסכון של עד 20% בצריכת הדלק המשולבת לעומת השילוב של יחידת ה-1.2 טורבו AT8 הקודמת ועד 30% בנסיעה עירונית, כל זה לצד הפחתה של כ-20% בפליטת ה- CO2.
הדגמים עם יחידת ההנעה החדשה יהיו זמינים באירופה החל מהאביב הקרוב, המחיר גבוה יותר בכ-1,500 אירו לעומת מנוע כ-1.2 ליטר AT8 הנוכחי.