אתם אוהבים את המראה הקלאסי של מרצדס עם גריל צלעות כרום אופקיות וסמל מרצדס זקוף על מכסה המנוע? כעת זה אפשרי גם בספינת הדגל החשמלית מרצדס EQS שזוכה בדגמי 2024 לעיצוב חדש לגריל הקדמי בסגנון המזכיר את הגריל הקלאסי של ה- S קלאס ועם התוספת של סמל הכוכב שניצב גאה על "מכסה המנוע". מסתבר שזו הייתה אחת הטענות המרכזיות של לקוחות מרצדס S קלאס שחשבו על מעבר ל- EQS החשמלית אך עדיין רוצים/מעדיפים את המראה הקלאסי. את זה, ועוד, מרצדס מתקנת עם מתיחת הפנם הקלה לדגם.
לצד העדכון הויזואלי, דגמי 2024 המחודשים של ה- EQS יזכו בנוסף לסוללה חדשה ומשופרת עם קיבולת גדולה יותר של 118kWh לעומת 108kWh בדגם הנוכחי. לפי מרצדס הסוללה החדשה מוסיפה כ-82 ק"מ לטווח הנסיעה כך טווח הנסיעה המרבי של דגם EQS 450 4MATIC, לדוגמה, יעמוד על כ-799 ק"מ לעומת כ-717 ק"מ בדגם הנוכחי ובגרסת ההנעה האחורית של הדגם, EQS +450, הטווח כבר יעמוד על מעל ל-800 ק"מ. את הסוללה הזו נפגוש בדגמים נוספים כגון EQE ו- EQE SUV.
לצד שיפור הטווח מרצדס מדווחת כי היא שיפרה את כושר הגרירה של דגמי EQE ו-EQS עם הנעה כפולה כך שכעת לדגמים כושר גרירה של 1,700 ק"ג לעומת מגבלה של 750 ק"ג בעבר.
לא מעט רכבים חשמליים, כאלו עם מערכת בלימה רגנרטיבית חזקה המאפשרת נהיגה בדוושה אחת, סובלים מחלודה במערכת הבלימה המכאנית בשל השימוש המופחת במערכת, כדי למנוע את זה מרצדס עדכנה את תוכנת הניהול של מערכת הבלימה הרגנרטיבית כך שמידי פעם היא תפעיל את המערכת המכאנית במקביל לזו הרגנרטיבית כדי לנקות את הצלחות והרפידות.
הנוסעים מאחור זכו למספר שדרוגים לשיפור הנוחות כגון שדרוג הסופגים של המושבים, כריות נוחות חדשות, זווית הטייה גדולה יותר למשענות הגב ויותר מקום לרגליים.
שדרוג נוסף הוא מערכת המבצעת עקיפה מלאה באופן אוטונומי, כולל חזרה לנתיב הימני, כאשר בקרת השיוט האדפטיבית פועלת והרכב מזהה רכב איטי יותר לפנים. המערכת פועלת רק בכביש מהיר עם שני נתיבים לכל כיוון ובין המהירויות 80-140 קמ"ש. המערכת הזו הוצגה אשתקד עבור השוק האמריקאי והקנדי וכעת היא זמינה גם עבור הלקוחות האירופאים של מרצדס לאחר שהמערכת זכתה לאישור רגולטורי.