מאזדה 2 החדשה זוכה לעיצוב מעודכן, תא נוסעים משודרג, איכותי ושקט יותר, ולמנוע 1.5 ליטר עם מערכת מיקרו-היברידית. בישראל בשנה הבאה.
כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה, מאזדה מעניקה לסופרמיני מאזדה 2 מתיחת פנים (נוספת) אותה היא תשווק השנה ביפן ובשנה הבאה באירופה ובישראל. החידושים העיקריים בדגם הם עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים משודרג, תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות ומערכת מיקרו-היברידית לחיסכון בצריכת הדלק. את מאזדה 2 המחודשת נפגוש בישראל רק ברבעון השלישי של 2020.
את השינויי הוויזואלי המשמעותי נמצא בחזית הדגם עם פנסים מעודכנים הכוללים תאורת LED כסטנדרט, מסגרת כרום רחבה יותר סביב הגריל הקדמי הנמתחת אל מתחת לפנסים הראשיים, גריל קדמי גדול ובולט יותר עם שבכה חדשה ועיצוב חדש לחלקו התחתון של הפגוש. חישוקי "16 בעיצוב חדש משלימים את העדכון החיצוני לדגם, המיישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של מאזדה כפי שפגשנו, לדוגמה, במאזדה 6 החדשה.
תא הנוסעים שומר על העיצוב המוכר, אך במאזדה מבטיחים שיפור באיכות החומרים וכן אופציות חדשות לשילובי צבעים וריפודים בתא הנוסעים, גם כאלו שלא נהוג למצוא בסגמנט הזה כגון ריפודי עור משולב באלקנטרה למושבים ודיפון אלקנטרה בדלתות - גם אלו מאחור. מאזדה מבטיחה שיפור בבידוד הרעשים בדגם, נוחות נסיעה גבוהה יותר בזכות תכנון מחדש של המתלים ומושבים חדשים מבטיחים תמיכה משופרת לגוף והפחתה של העייפות בנסיעות ארוכות. בנוסף נמצא גם חימום לגלגל ההגה, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית ומערכת מולטימדיה מעודכנת עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.
מאזדה שדרגה גם את תחום הבטיחות בדגם עם מצלמת 360 מעלות, אופציה לתאורת LED אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית וזיהוי תמרורים. כל הדגמים מצוידים כעת במערכת GVC PLUS לשיפור הניהוג.
בתחום ההנעה, מאזדה תמשיך לשווק את הדגם עם מנוע ה-1.5 ליטר SKY-G המוכר, בהספק של 75 כ"ס או 90 כ"ס (לעומת 116 כ"ס בדגם הנוכחי). המנועים נעזרים במערכת מיקרו היברידית M Hybrid המסייעת למנועים בזמן האצה ובעיקר בתנועה עירונית, אך המערכת לא מסוגלת להניע את הרכב על בסיס הסוללה בלבד. בשלב זה מאזדה עדיין לא חושפת את נתוני הביצועים או צריכת הדלק של הדגם המחודש.