יגואר מעניקה לדגמי 2019 של ה-XE מתיחת פנים מקיפה, כולל תא נוסעים המצויד בשפע של טכנולוגיה חדשה.
כארבע שנים לאחר שהשיקה את ה-XE, יגואר חושפת את דגמי 2019 המחודשים של הדגם לאחר שזכו למתיחת פנים מקיפה למדי, עם עיצוב ספורטיבי יותר בהשראת ה-F טייפ, ושדרוג טכנולוגי משמעותי לתא הנוסעים בהשראת i pace החשמלי. עם שדרוגים אלו, יגואר מקווה לשפר את נתוני המכירות המאכזבים של הדגם מול המתחרות סדרה 3, אודי A4 ועוד.
חזיתה של ה-XE עוצבה מחדש, עם פנסים ראשיים חדשים, צרים ומודרניים יותר למראה עם חתימת J לתאורת היום, ועיצוב ספורטיבי ואגרסיבי יותר לפגוש המעניק לדגם מראה רחב ונמוך יותר. מאחור נמצא עיצוב חדש לפגוש וכן עיצוב חדש לפנסים, גם הם כמו הראשיים צרים יותר ומודרניים יותר למראה. כסטנדרט הדגם ישווק עם תאורת LED מלאה וחישוקי ״18.
שדרוג משמעותי עוד יותר נמצא בתא הנוסעים, המבנה הבסיסי של הדשבורד אמנם נשמר אך מעבר לכך הכל חדש בתא הנוסעים. יגואר דאגה לשדרג את החומרים והגימור בתא הנוסעים והתקינה את מערך השליטה החדש שלה שהוצג עם ה-i-Pace החשמלי. זה כולל לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, גלגל הגה חדש ואת מערכת המולטימדיה Touch Pro Duo עם מסך ראשי ״10 ומסך משני ״5.5 תחתון הכולל שתי חוגות עם תצוגה משתנה לשליטה על המושבים ובקרת האקלים.
בנוסף נמצא משטח טעינה אלחוטי ומראה מרכזית ClearSight מבוססת מצלמה אחורית המספקת לנהג מבט נקי מהפרעות ושדה ראייה רחב במיוחד. את החוגה לשליטה על תיבת ההילוכים יגואר החליפה במוט הילוכים אלקטרוני סטנדרטי ״וספורטיבי״ יותר סביבו יגואר הוסיפה כפתור התנעה, כפתור לשליטה על עוצמת השמע וכיבוי המערכת, בורר מצבי נהיגה ועוד. בלם היד החשמלי הוזז לצד שמאל של ההגה לטובת מקום אחסון נוסף בין המושבים הקדמיים. מערכת Smart Settings שבדגם עושה שימוש באינטליגנציה מלאכותית בכדי ללמוד את העדפות הנהג/ים ומתאימה אוטומטית את כיוון המושבים, מראות הצד, רדיו ובקרת האקלים.
היצע המנועים בדגם צומצם במעט אך ימשיך להתבסס על מנוע ה-2.0 ליטר בנזין ודיזל ממשפחת מנועי האינג׳ניום של החברה. גרסת הבנזין מוצעת בהספקים של 250 כ״ס או 300 כ״ס, בדגמי P250 או P300 בהתאמה, ובגרסת הדיזל המנוע יוצע בהספק של 180 כ״ס ו-45.9 קג״מ בדגם D180. הדגמים מוצעים עם הנעה אחורית או כפולה, דגם P300 מוצע עם הנעה כפולה כסטנדרט. לדגם P300 נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 5.7 שניות.