יגואר XE כבר זכתה למתיחת פנים מקיפה למדי שהוצגה אשתקד, כעת יגואר מעניקה לדגמי 2021 של המתחרה שלה לאודי A4 וסדרה 3 שדרוג טכנולוגי לתא הנוסעים לצד התקנה של מנוע דיזל חדש.
היצע המנועים של יגואר XE זהה למה שהוצג כעת עם ה-XF המחודשת, כולל מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל חדש הנעזר במערכת מיקרו-היברידית 48V. למנוע הספק מרבי של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 43.8 קג"מ, הוא משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' של ZF ורוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין הנעה אחורית או כפולה. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.2 שניות ומהירות מרבית של 235 קמ"ש.
היצע מנועי הבנזין כולל את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו המוכר של יגואר המוצע בהספקים של 250 כ"ס ו-37.2 קג"מ או 300 כ"ס ו-40.8 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.7 שניות או 5.9 שניות, בהתאמה. שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' כאשר את דגם 250PS ניתן לקבל עם הנעה אחורית או כפולה ואת דגם 300PS עם הנעה כפולה בלבד.
בתא הנוסעים יגואר החליפה את מערכת המולטימדיה במערכת Pivi Pro החדשה שלה עם מסך מגע מרכזי "10 (כמו בדגם הנוכחי) ועדכונים אונליין. המערכת כוללת גם משטח טעינה אלחוטי 15W עם מגבר אות ואפשרות לשני כרטיסי SIM עם מודם כפול בכדי לשפר את רוחב הפס של המערכת. המערכת גם תומכת בצמיד היד החכם של יגואר/לנד רובר המשמש כמפתח הרכב כאשר יוצאים לפעילות ספורטיבית (Activity Key). נוכל למצוא גם גלגל הגה עם חישוק מעודכן ומערכת סינון אוויר מתקדמת יותר.
בנוסף לכל, יגואר הוזילה את הדגם וצמצמה את מספר רמות הגימור/גרסאות של הדגם.