בשנת 2021 יגואר כבר הייתה מוכנה להשיק את הדור הבא של ה XJ עם הנעה חשמלית, בהחלטה אמיצה וכנראה נכונה עבור העתיד של המותג, למרות כל ההשקעה בחברה בחרו שלא להשיק את הדגם ובנו תוכנית אסטרטגית חדשה לחלוטין עבור המותג שעיקרה, הפסקה של הצגת דגמים חדשים עבור קו הדגמים הנוכחי של החברה והשקה של דגמים חשמליים בלבד החל משנת 2025.
ההחלטה הזו נועדה לאפשר ליגואר פסק זמן בו היא תוכל לעשות חושבים ולפתח את הטכנולוגיה המתאימה עבור העידן החשמלי ולא להסתפק במה שיש לה כיום בתחום. ליגואר אין את התקציבים של ב.מ.וו או מרצדס והיא לא יכולה להסתמך על דגמי הבנזין שלה שיכסו על עלויות הפיתוח והייצור במקביל של דגמים חשמליים לצד דגמי בנזין, לכן בחברה בחרו ללכת על כל הקופה עם התחום החשמלי ולהגיע אליו מוכנה עם הטכנולוגיה הנכונה והעדכנית. במילים אחרות, יגואר רוצה לפתוח דף חדש עבור המותג והיא רוצה לעשות את זה מדף חלק ונקי.
לקראת סוף השנה, בדצמבר, יגואר תבצע שני מהלכים משמעותיים, הראשון הוא פרידה מכל הדגמים הנוכחיים של המותג, למעט F-Pace שישווק עד לסוף 2025, והשני היא חשיפת אב טיפוס/קונספט שיציג לנו את הדור הבא של רכבי המותג. עד אז, יגואר חושפת כעת מספר תמונות, תחת מעטה של הסוואה, של מכונית ה- GT החשמלית החדשה שלה שתהווה כספינת הדגל של המותג. יתכן כי יגואר תעשה שימוש בשם המיתולוגי XJ עבור הדגם אך יתכן שבמסגרת המהפך ביגואר יבחרו בשם אחר.
אם התרגלנו שבערך כל מכונית סדאן חשמלית נראית אותו הדבר עם שינויים קלים בלבד, "מבלים יותר מדי זמן במנהרת הרוח" כפי שיגואר מכנה את זה, אז כפי שאתם יכולים לראות בתמונות יגואר מוכנה לוותר על קצת טווח נסיעה תמורת עיצוב שירגש את הלקוחות, מהלך לדוגמה שמרצדס טעתה בו עם דגמי EQ שלה, שהם אולי מאוד יעילים מאוד אווירודינמית אך לא מרשימים מספיק ויזואלית.
יגואר לא ממש נדיבה בפרטים על הדגם וכל מה שהיא מוכנה להסגיר זה שהדגם יתבסס על פלטפורמה חדשה JAE ייעודית להנעה חשמלית, שלדגם יהיה הספק של מעל ל-575 כ"ס וטווח נסיעה של מעל ל-700 ק"מ. המחיר יהיה בהתאם, מעל ל-£100,000, כלומר בטריטוריה של מרצדס EQS.