ב.מ.וו חושפת את החידושים והשדרוגים לדגמי החברה השונים, שיהיו זמינים החל מאביב 2025. מקצה השדרוגים כולל, בין היתר: תוספת טווח נסיעה לדגמי i5 החשמליים, מנועים חדשים לסדרה 2 גראן קופה, גרסת דיזל חזקה לדגם X3 החדש, טעינה מהירה יותר לחלק מדגמי הפלאג-אין ועוד.
ב.מ.וו i5: עיקר השדרוג בדגמי i5 החשמליים הוא שימוש בממיר מתח SiC (סיליקון-קרביד) המשדרג את נצילות מערכת ההנעה ומפחית את צריכת האנרגיה. בשילוב עם צמיגים חדשים בעלי התנגדות נמוכה לגלגול יותר ומיסבי גלגלים חדשים ב.מ.וו השיגה שיפור של עד כ-47 ק"מ לטווח הנסיעה של הדגם, זה אומר לדוגמה שדגם i5 eDrive40 כבר יתקרב לטווח של כ-600 ק"מ.
לצד זה דגמי i5 זכו לשדרוגים נוספים: דגם הביצועים i5 M60 xDrive ישווק מעתה כסטנדרט עם חבילת M-Sport Pro, כל רמות הגימור ישווקו עם תאורת האווירה המשודרגת עם פס הקריסטל לאורך הדלתות והדשבורד, עם מערכת שמע Harman Kardon ועוד.
ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה (F74): סדרה 2 גראן קופה החדשה שהוצגה באוקטובר אשתקד (עדיין לא משווקת בישראל) זוכה לתוספת של שתי יחידות הנעה שהוצגו מוקדם יותר עם סדרה 1 החדשה. מדובר בדגם הבסיס 216 החדש עם מנוע 1.5 שלושה צילינדרים טורבו בגרסת 122 כ"ס ו-23.4 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-9.9 שניות) ובדגם הנעה כפולה 223 xDrive, כאן עם מנוע 2.0 ליטר טורבו עם סיוע חשמלי 48V בהספק משולב של 218 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-6.4 שניות).
ב.מ.וו X3: הדור החדש של ב.מ.וו X3 זוכה לגרסת דיזל חזקה בדגם X3 40d xDrive המצויד במנוע 3.0 ליטר טורבו דיזל עם סיוע חשמלי 48V המייצר הספק מרבי של 303 כ"ס ומומנט מרבי של 68.3 קג"מ. השילוב הזה מאפשר לדגם נתון 0-100 קמ"ש של 5.4 שניות ומהירות מרבית של 245 קמ"ש.
טעינה AC מהירה יותר לגרסאות הפלאג-אין של ב.מ.וו X1, סדרה 7, ב.מ.וו XM ועוד. בכל דגמים אלו נמצא מעתה מטען פנימי תלת פאזי 11kW במקום חד פאזי 7.4kW.
ב.מ.וו Digital Key Plus לדגמי iX: כל דגמי ב.מ.וו iX ישודרגו למפתח דיגיטלי מתקדם, חבילה הכוללת מפתח חכם רגיל, כרטיס אקטיבציה וכרטיס שירות. כרטיס האקטיבציה מאפשר הגדרה מהירה של המפתח הדיגיטלי בטלפון, הצמדת הכרטיס למכשיר זה כל מה שנדרש (NFC). שיתוף המפתח עם נהגים אחרים נעשה באמצעות הודעת טקסט פשוטה. במכשירי אייפון (iOS 18.4) ניתן להפעיל ולנהל עד 18 מפתחות דיגיטליים שונים כאשר לכל מפתח ניתן לקבוע גם הגבלת ביצועים כמו תאוצה או מהירות מרבית. המפתח מאפשר בנוסף להחנות את הרכב ישירות מהאפליקציה (תחת השגחה של הנהג).
ערכת תיקון תקר חדשה: דגמים המשווקים ללא צמיגי ראנפלט יזכו לערכת תיקון תקר חדשה (Tyre repair kit Plus). ערכת התיקון החדשה משלבת ביחידה אחת את חומר האטימה והקומפרסור והיא , מתחברת באמצעות קיבוע לטבור הגלגל. כל מה שעל הנהג לעשות הוא לחבר את הצינור לצמיג, ללחוץ על המיכל וזהו. המערכת נשארת מחוברת אל הגלגל והיא מאפשרת נסיעה לטווח של עד 200 ק"מ במהירות של עד 80 קמ"ש (בתכלס זה רק כדי שהנהג ידאג לתקן). היתרון במערכת שהיא דואגת לנפח את הצמיג בזמן נסיעה אם לחץ האוויר יורד מתחת לרף מסוים.