מיני החשמלית, קופר SE, מציעה טווח נסיעה מרבי של 232 ק"מ, ביצועים דומים לקופר S וגם המחיר, זהה למחירה של הקופר S.
מיני, החוגגת השנה 60 שנים למותג, חושפת את המכונית החשמלית הראשונה שלה (בייצור סדרתי) הנקראת Mini Cooper S E או MINI Electric בשוק הבריטי. מיני פתחה היום (ג') את פנקס ההזמנות לדגם באירוע שנערך באוניברסיטת אוקספורד, אך המסירות הראשונות של הדגם, גם כאן בישראל, יחלו רק במרץ 2020.
בחזיתה של המיני החשמלית נמצא מנוע חשמלי בהספק של 184 כ"ס ומומנט מרבי של 27.5 קג"מ, נתונים דומים לנתונים של הקופר S, המצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו. לפי מיני, לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.3 שניות ומהירות מרבית של 150 קמ"ש (6.8 שניות ו-235 קמ"ש בקופר S). לרשות הנהג 3 מצבי נהיגה לבחירה, כולל מצב ספורט ובדגם הותקנה מערכת בקרת משיכה מתקדמת (ARB) המונעת סחרור גלגל עוד לפני שזה החל.
מיני התקינה בדגם סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 32.6kWh (רק 28.9kWh זמינים לנהג) המספיקה לפי מיני לטווח נסיעה של 200-232 קילומטר בתקן WLTP, בהתאם למזג האוויר ותוואי הנסיעה - עירוני או בינעירוני. עם טווח כזה, אין ספק שמיני מכוונת את הדגם כרכב לשימוש עירוני בעיקרו. רנו זואי החדשה שהוצגה לאחרונה, מוצעת בדגם טווח ארוך עם סוללה בקיבולת של 52kWh וטווח נסיעה חשמלי של 390 ק"מ.
טעינה: 0-80% בזמן של 35 דקות באמצעות מטען DS 50kW או 210 דקות באמצעות עמדת טעינה ביתית AC 11kW.
הטווח אולי לא גדול במיוחד, אך גם המחיר לא שכן מחירה של המיני קופר S E זהה למעשה למחירה של הקופר S בנזין אוטו' בבריטניה, כלומר החל מ-£24,400 לאחר הטבות מס מקומיות לרכב חשמלי. מיני מציעה ללקוחות גם מסלול ליסינג בתשלום חודשי של £300 למשך 48 חודשים.
מיני העניקה לדגם החשמלי מספר נגיעות עיצוב כך שאף אחד לא יטעה לחשוב שמדובר בדגם הרגיל, כולל עיצוב ייחודי לגריל הקדמי או חישוקי "17 בעיצוב ייחודי, כאופציה. נפח תא המטען בדגם נותר ללא שינוי לעומת הדגמים הרגילים, 211-731 ליטר. משקלה של המיני החשמלית עומדת על 1,365 ק"ג, כלומר 145 ק"ג יותר מהקופר S עם תיבה אוטומטית.
תא הנוסעים של המיני החשמלית יראה מוכר לכל מי שנהג בעבר בדגם למעט לוח מחוונים דיגיטלי חדש וייעודי לדגם, מוט מצבי הנעה אלקטרוני במקום מוט הילוכים רגיל ולראשונה בדגם, גם בלם יד חשמלי במקום מכני. בנוסף נמצא מערכת מולטימדיה "8.8 חדשה עם תצוגה מותאמת לדגם חשמלי וכן בורר מצבי רגנרציה המאפשר לנהג לשנות את עוצמת הבלימה שמערכת הרגנרציה מייצרת.