באמצעות ציוץ בחשבון בטוויטר שלו, כרגיל, אילון מאסק הכריז כי טסלה לא תייצר את המודל S פלייס פלוס (Plaid+), גרסת העל של המודל S המחודשת עם שלושה מנועים חשמליים בהספק כולל של 1,100 כ"ס והבטחה לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של פחות מ-2.0 שניות וטווח נסיעה של 837 ק"מ.
הסיבה לפי מאסק היא שהמודל S פלייד "הרגילה" כל כך טובה שפשוט אין צורך בגרסת הפלוס של הדגם. טסלה מודל S פלייד, שההשקה שלה נדחתה מהשבוע שעבר לסוף השבוע הזה (10.06), מציעה גם היא שלושה מנועים חשמליים אך בהספק כולל של 1020 כ"ס, נתון 0-100 קמ"ש של 2.1 שניות (מדידה עם גלגול כך שבפועל זה 2.2-2.3 שניות) וטווח נסיעה של 628 ק"מ.
בשלב זה בכל האתרים של טסלה במדינות השונות כבר לא ניתן לבצע הזמנה מוקדמת לדגם פלייד פלוס או לקבל את נתוני הדגם. מה הסיבה האמיתית לדחייה או לביטול, ראשית כל הנתונים של דגם הפלייד הרגיל באמת מרשימים מאוד כך שלא בטוח שיש צורך בגרסה קיצונית יותר, יתכן כי גם ישנה דחייה נוספת בייצור סוללות 4680 החדשות של טסלה שהיו אמורות לשמש את הדגם בכדי להעניק לו את טווח הנסיעה המרשים של 837 ק"מ ויתכן שבטסלה הבינו שאם הם רוצים להשיק את הטסלה רודסטר כדגם הביצועים האולטימטיבי של החברה, זה יהיה מיותר להשיק דגם נוסף עם נתוני ביצועים מתחרים.