בתגובה לאחד הציוצים בטוויטר בנושא טסלה סייברטראק, אילון מאסק כתב כי הדגמים הראשונים של הטנדר החשמלי של החברה שימסרו ללקוחות יהיו בגרסאות של 4 מנועים חשמליים, עם שליטה מלאה ונפרדת על המומנט בכל גלגל וכן עם היגוי לשני הצירים שיאפשר לדגם לבצע "הליכת סרטן" - כלומר נסיעה על הצד, בערך.
כאשר טסלה הציגה לראשונה את הסייברטראק בנובמבר 2019 היא התכוונה לשווק את הדגם בגרסאות עם מנוע אחד, שניים או שלושה. הדגם החדש עם ארבעה מנועים חשמליים נולד כנראה מהצורך לספק מענה לדגמים כגון ריביאן R1T לו ארבעה מנועים חשמליים או GMC האמר EV לו אמנם רק שלושה מנועים חשמליים אך הוא הדגם הראשון שהציג בפועל את "הליכת הסרטן".
את הסייברטראק (Cybertruck) טסלה חשפה עם הבטחה שהדגמים הראשונים יעלו על הכביש במהלך שנת 2021, אך כמו כל שאר תעשיית הרכב גם טסלה סובלת מבעיות בשרשרת האספקה ולכן השקת הדגם נדחתה לשנת 2022 כאשר בשלב זה אין עדיין תאריך סופי, זה יוכרז לפי מאסק בדיווח הבא למשקיעים.
לגרסת השלושה מנועים של הסייברטראק, לפי הנתונים הראשוניים שטסלה הציגה, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של כ-3.1 שניות, מהירות מרבית של 210 קמ"ש וטווח נסיעה של 805 ק"מ. האם גרסת הארבעה מנועים תציג נתונים טובים יותר? נאלץ להמתין ולגלות.