לקסוס מציידת את מכונית הקופה שלה במנוע ה-2.0 טורבו 241 כ"ס החדש שלה שישרת בדגם RC200t.

2015 לקסוס RC קופה
לקסוס RC קופה מצטיידת במנוע ה-2.0 טורבו החדש של לקסוס עבור השוק האירופאי.

לאחר שהוצג לראשונה עם ה-NX ולאחרונה בדגם IS200t, לקסוס ממשיכה לצייד את דגמיה השונים במנוע ה-2.0 ליטר טורבו הראשון שלה שכעת מגיע אל מכונית הקופה לקסוס RC  – מתחרה לסדרה 4 – בדגם RC200t.

 

כמו ב-IS200t, מנוע הטורבו מייצר ה-RC הספק מרבי של 241 כ"ס ב-5,800 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ בטווח של 1,650-4,400 סל"ד. הכוח עובר אל הגלגלים מאחור דרך תיבת ה-8 הילוכים העדכנית של לקסוס  - SPDS שפותחה במקור עבור גרסת הביצועים לקסוס RC F.

 

עם מנוע זה הדגם מציע נתון תאוצה של 7.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 230 קמ"ש. המהירות המרבית אמנם זהה לדגם IS200t המצויד כאמור באותו המנוע ואותה תיבת הילוכים, אך נתון התאוצה איטי בחצי שנייה לעומת ה-IS. גם צריכת הדלק גבוהה יותר מזו שב-IS, 13.8 ק"מ לליטר ב-RC200t לעומת 14.3 ק"מ לליטר ב-IS200t.

 

לקסוס RC עדיין לא משווקת באירופה, לשם ואלינו היא צפויה להגיע רק לקראת סוף השנה/תחילת שנה הבאה. לקסוס RC תוצע באירופה גם בגרסה היברידית, RC300h, המצוידת באותה יחידת הנעה של ה-IS300h: הספק מרבי של 223 כ"ס וצריכת דלק משולבת של 22.7 ק"מ לליטר (נתון צריכת דלק ל-IS).  

 

את הדגם ניתן לצייד בחבילת F ספורט, שמעבר לקוסמטיקה, לחישוקי "19 בעיצוב ייחודי לחבילה ומושבי ספורט, כוללת בנוסף דיפרנציאל מוגבל החלקה ואופציה למתלים אדפטיביים. בורר מצבי הנהיגה עם חבילה זו כולל מצב נוסף SPORT S+ המשנה את קשיחות הבולמים הפנימיים והחיצוניים בזמן סיבוב לטובת הקטנת זווית הגלגול של הרכב.           

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.