לקסוס תחשוף בתערוכת דטריוט הקרובה את ה-IS החדשה, כולל גרסת IS300h היברידית שתתחרה בגרסאות הדיזל האירופאיות.
לאחר שלקסוס עדכנה/חידשה את כל דגמי החברה, החל מלקסוס GS החדשה שהוצגה ראשונה ועד לספינת הדגל, LS החדשה, לקסוס תציג בתערוכת דטריוט בעוד כחודשיים, את מכונית הספורט סדאן הנעה אחורית שלה, IS החדשה.
לקסוס IS, החדשה, תלבש מהחוץ חליפה המעוצבת ברוח הקונספט LF-CC ובהתאם לשפת העיצוב החדשה של לקסוס אותה ראינו לראשונה מיושמת ב-GS החדשה. מהצג השני, תא הנוסעים הוא שילוב של לקסוס CT200h, במיוחד בקונסולה המרכזית בין המושבים, ולוח מחוונים בסגנון לקסוס LFA – מכונית העל של לקסוס.
מעבר לשיפורים הצפויים בתחום האיכות הכוללת, התנהגות הכביש, הניהוג וכו', החידוש העיקרי הוא הוספתו של דגם היברידי, לראשונה בסדרת IS, שיקרא IS300h. הדגם החדש יכנס בין דגם הבסיס IS250 לבין הדגם המיועד בעיקר לשוק האמריקאי -IS350. בעתיד הרחוק יותר, לקסוס צפויה להציג גרסת קבריולט, גרסת IS-F שתתחרה ב-M3 של ב.מ.וו וכן גרסת קופה שלוש דלתות בהתאם לקונספט LF-CC.
לקסוס IS300h, תאפשר ללקסוס לספק תשובה משכנעת מול דגמי הדיזל האירופאיים, מה שלא היה בעבר עם דגם דיזל אחד (2.2 ליטר). מערכת ההנעה ההיברידית מתבססת על מנוע 2.5 ליטר ארבע צילינדרים, מנוע חשמלי ומערך סוללות בגב המושב האחורי. הכוח אל הגלגלים מאחור יעבור דרך תיבת הילוכים Super CVT-i רציפה שהותאמה במיוחד לדגם וצפויה להציע פעולה המזכירה תיבת הילוכים אוטו' רגילה.
שאר יחידות ההנעה לא השתנו וזכו לשיפור קל בלבד לטובת צריכת דלק נמוכה יותר. דגם I250 יוצע עם מנוע 2.5 ליטר V6 בהספק של כ-204 כ"ס ודגם IS350 עם מנוע 3.5 ליטר V6 בהספק של כ-306 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטו' עם תפעל ידני מההגה. בשנת 2014, לקסוס תציע לראשונה את הדגם גם עם מנוע 2.0 ליטר טורבו.
לקסוס LF-CC קונספט: