לקסוס CT 200h היא מכונית הפרמיום הקומפקטית של לקסוס שמביאה את הנשק ההיברידי לתחרות מול אודי A3 ו-ב.מ.וו סדרה 1.
לקסוס CT 200h הוצגה לראשונה בתערוכת פריז 2010 ולא בכדי, לקסוס CT 200h אמורה לפנות לקהל האירופאי באמצעות הנעה היברידית חסכונית, עיצוב האצ'בק, רמת גימור ואבזור גבוהות במיוחד והתנהגות כביש עם תבלין אירופאי. לקסוס CT200h עושה שימוש באותה מערכת היברידית המשמשת את טויוטה פריוס. מנוע 1.8 ליטר (מחזור אטקינסון) בהספק של 99 כ"ס ו-14.4 קג"מ ומנוע חשמלי בהספק של 82 כ"ס ומומנט של 21.1 קג"מ. ההספק הכולל הוא לא 178 כ"ס אלא 134 כ"ס בלבד וזאת בכדי להגיע לחיסכון מרבי בצריכת הדלק. הביצועים סבירים עם 10.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 180 קמ"ש.
הכל בלקסוס CT 200h נבנה סביב החיסכון בצריכת הדלק, שעומדת על 17.9 ק"מ לליטר לפי התקן האמריקאי, לפי התקן האירופאי זה יוצא קצת יותר טוב מכיוון שהוא פחות מחמיר, 24.4 ק"מ לליטר. פליטת ה- CO2 נמוכה ועומדת על 99 גרם לק"מ מה שיעזור לה במיסוי נמוך ברוב מדינות אירופה.
{iframe width="576" hight="350"} http://www.youtube.com/embed/NY816at1k80?rel=0{/iframe}
הלקסוס הקומפקטית יושבת על מידות של 4.3 מ' אורך, 1.76 מ' רוחב ובסיס גלגלים של 2.6 מ'. הלקסוס תצוייד כמו הפריוס בכל מערכות החסכון. נסיעה על בסיס הכוח החשמלי בלבד אפשרית למחק קצר של 1.9 ק"מ עד למהירות של 45 קמ"ש.
השימוש בהנעה ההיברידית, מאפשרת ללקסוס להציב את ה- CT 200h עם תג מחיר חסר תחרות של 179,800 ש"ח בזכות רפורמת המס הירוק. לתג מחיר זה, מתלווה האיכות של לקסוס הן באיכות החומרים וההרכבה והן ברמת אבזור גבוהה מאוד הכוללת בקרת אקלים דו אזורית, מסך "7 לשליטה על מערכות הרכב השונות, תאורת LED ליום (כאופציה עם תאורת בי-קסנון) ועוד.
עם תג המחיר ההתחלתי של 179,800 ₪ יהיה מאוד קשה למתחרות להציב תחרות של ממש ללקסוס הקומפקטית. לקסוס CT 200h מגיע גם עם חבית F ספורט המוסיפה קוסמטיקה וכיול מתלים שונה. בהמשך, לקסוס צפויה להציג גרסאות "חמות" יותר ל-CT 200.