עד עתה, לינק אנד קו (Lynk & Co) התמקדה בשיווק של רכבי בנזין ופלאג-אין בלבד, על בסיס מערכת הנעה של וולוו, וכיום יש לה כבר שמונה דגמים כאלו כולל דגם לינק אנד קו 01 שהושק בישראל לפני כשנה. כעת, לינק אנד קו חושפת את הרכב החשמלי הראשון שלה, לינק אנד קו Z10, אותו היא הציגה בשוודיה שם נמצא מרכז הפיתוח של המותג.
Lynk & Co Z10 היא מכונית סאלון גדולה שתהווה את ספינת הדגל החשמלית של המותג. לדגם אורך של 5,028 מ"מ, רוחב של 1,966 מ"מ, גובה של 1,468 מ"מ וביסס גלגלים של 3,005 מ"מ כך שמדובר ברכב מסדרה הגודל של טסלה מודל S.
העיצוב החיצוני מודרני מאוד ונשען על שפת העיצוב החדשה של לינק אנד קו וכחברה השייכת לקבוצת ג'ילי, לא תופעו לגלות כי הדגם מבוסס על גרסת 800V של פלטפורמת SEA, הפלטפורמה המשמשת כיום דגמים רבים בקבוצת ג'ילי כגון זיקר X, וולוו EX30, זיקר 001, וולוו EX90, דגמי גלקסי החדשים של ג'ילי ועוד ועוד.
לינק אנד קו לא נדיבה בפרטים על יחידת ההנעה החשמלית של הדגם אך היא כן מציינת כי לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.5 שניות, טווח נסיעה של מעל ל-800 ק"מ בתקן CLTC הסיני וטעינה מהירה של 10-80% אורכת רק 15 דקות.
בחלל תא הנוסעים נמצא מסך מרכזי "15.8, תצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה, לוח מחוונים דיגיטלי עבור המידע החיוני בלבד, משטח טעינה אלחוטי, שקעי USB טייפ C עם טעינה מהירה של עד 60W, מראות ללא מסגרת, מערכת שמע מבית Harman Kardon עם 28 רמקולים, חימום/אוורור למושבים הקדמיים והאחוריים ועוד.
חדי העין יבחינו שחלק מהכפתורים ועוד נלקחו ישירות מהמחסנים של זיקר, במובן מסוים יש כאן עשיית צדק שכן אם אתם זוכרים, בשנת 2020 לינק אנד קו הציגה את הקונספט Zero שהיה אמור להפוך לרכב החשמלי הראשון של המותג. בג'ילי עשו חושבים, הקימו את מותג זיקר כמותג פרימיום נוסף לקבוצה ואת דגם הקונספט הפכו כמעט ללא כל שינוי לדגם הראשון של זיקר - זיקר 001.