זו אמנם לא הודעה רשמית של יונדאי, אך לפי מארגני תערוכת הרכב הגדולה ביותר בדרום קוריאה, תערוכת הרכב של בוסאן (14.07), יוצגו במסגרת התערוכה שני דגמים חדשים בבכורה עולמית, מתוצרת קוריאנית כמובן, שאחד מהם צפוי להיות האיוניק 6 החשמלית שהיא ללא ספק אחת המכוניות החשמליות החשובות ביותר של 2022 כמתחרה של יונדאי לטסלה מודל 3. הצפי הזה מתיישב עם העובדה שיונדאי החלה החודש במסע טיזרים לאיוניק 6.
האיוניק 6 היא למעשה גרסת הייצור של הקונספט Propechy אותו יונדאי חשפה לפני כשנתיים וכמו במקרה של הקונספט יונדאי 45 שהפך לאיוניק 5, גם במקרה זה אנחנו מצפים לפגוש דמיון רב לדגם הקונספט, כלומר עיצוב אולטרה מודרני במראה של קופה 4 דלתות. תמונות הריגול לדגם מאשרות שזה מה שאכן נפגוש בפועל.
האיוניק 6 אמנם בעלת מרכב שונה לחלוטין מזה של האיוניק 5, אך מעבר לכך אלו שני דגמים שיחלקו מכלולים רבים ועיקריים כמו את אותה פלטפורמת E-GMP הייעודית לרכבים חשמליים, אותן יחידות הנעה וכן את אותה סוללת 77.4kWh. יונדאי כבר חשפה בעבר כי האיוניק 6 תשווק בשלב הראשון עם הנעה אחורית בהספק של כ- 229 כ"ס והנעה כפולה בהספק של כ-325 כ"ס.
בזכות המרכב השונה והאווירודינמי יותר, האיוניק 6 תוכל לספק טווח נסיעה ארוך יותר על אותה סוללה ומערכת הנעה. ניתן לצפות כי דגם ההנעה אחורית של האיוניק 6 יוכל לספק טווח נסיעה של כ-570 ק"מ, כ-60 ק"מ יותר מהאיוניק 5 עם אותה יחידת הנעה (מדובר באיוניק 5 המעודכנת עם סוללת 77.4kWh במקום 72.6kWh).
מתמונות ריגול שונות של הדגם, אתם יכולים לצפות לפגוש תא הנוסעים באווירה זהה לנו של האיוניק 5 בכל הקשור לחומרים, עיצוב, המסך הכפול עם המסגרת הלבנה ועוד. המרווח בשורה השנייה צפוי להיות ענק כמו זה שבאיוניק 5, רק עם פחות מרווח לראש, אך סביר להניח שהאיוניק 6 לא תזכה לאפשרות לכיוון חשמלי למושבים בשורה השנייה.