טויוטה משלימה את משפחת דגמי הקראון החדשה שלה עם השקתה של הקראון סטיישן (Crown Signia) המצטרפת אל הקראון הרגילה שנחשפה עוד אשתקד, הקראון ספורט והקראון סדאן שנחשפה בשבוע שעבר. כמו שאר דגמי משפחת הקראון, למעט הקראון סדאן, גם הקראון סטיישן הוא למעשה קרוסאובר ובפועל מדובר בדגם אשר יחליף את טויוטה ונזה - הקרוסאובר פרימיום של טויוטה המבוסס על הראב 4.
למרות שמדובר במשפחה של דגמים תחת אותו שם, לכל אחד מהדגמים במשפחה עיצוב ייחודי משלו היוצר בידול ברור בין הדגמים השונים. הקראון סיגניה הוא קרוסאובר 5 מושבים בניחוח פרימיום עם תא נוסעים מרווח ועשיר ותא מטען ענק ושימושי.
בשוק האמריקאי הדגם ישווק בשלב הראשון עם מערכת הנעה היברידית אחת בלבד, 2.5 ליטר עם שני מנועים חשמליים, אחד אחורי לטובת הנעה כפולה, בהספק כולל של 243 כ"ס וצריכת דלק משולבת של 15.4 ק"מ לליטר. סביר להניח כי בשלב מאוחר יותר הדגם יזכה ליחידות הנעה נוספות שכן בשאר דגמי הקראון אפשר למצוא גם מערכת הנעה היברידית HYBRID MAX עם מנוע 2.4 טורבו בהספק כולל של 340 כ"ס וכן מערכת הנעה היברידית פלאג-אין 2.5 ליטר.
העיצוב החיצוני נראה וכאמור ייחודי לדגם, אך תא הנוסעים זהה למוכר לנו מהקראון הרגילה והוא נבדל רק בחומרי גימור שונים, שילובי צבעים שונים וכו'. כמו בשאר דגמי הקראון נמצא צמד מסכי "12.3, מולטימדיה מתקדמת עם עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק, תפעול קולי וחיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, שקעי USB מלפנים ומאחור, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע מבית JBL עם 11 רמקולים, מראה מרכזית דיגיטלית, מצלמת 360 מעלות, מפתח חכם או מפתח דיגיטלי ועוד.