88 שנה לאחר שהחלה בייצור של הרכב הראשון שלה, המשאית G1, טויוטה מציינת את הרכב ה-300 מיליון שירדו מפסי הייצור של החברה מתוכם כ-180 מיליון יוצרו ביפן וכ-120 מיליון ברחבי העולם.
כאשר המשאית G1 יצאה אל השוק היפני היא שווקה תחת השם המקורי טויודה (Toyoda), שם המשפחה של מייסד החברה שאז עיקר עיסוקה היה בייצור של מכונת אריגה ידניות ואוטומטיות - תחום בו קבוצת טויוטה עוסקת עד היום. בשנת 1933 החברה החליטה לפתוח חטיבת רכב, שנוהלה ע"י הבן של מייסד החברה קיצ'ירו טויודה ובהמשך הפכה לטויוטה מוטור, החברה אותה אנחנו מכירים כיום (כתאגיד טויוטה מוטור).
הקורולה היא כמובן הדגם הנמכר ביותר של טויוטה ומאז שהדגם הוצג בשנת 1966 טויוטה יצרה 53.4 מיליון יחידות מהדגם.
אין ספק כי 88 השנים הראשונות של החברה הן הצלחה מסחררת בעולם הרכב וגם אין ספק כי 88 השנים הבאות יהיו מאתגרות הרבה יותר עבור החברה. טויוטה נכנסה בעצלתיים לתחום הרכב החשמלי מבוסס הסוללות, מהמון סיבות נכונות ומוצדקות, אך לאחר שהבינה שלא תוכל לגרום לעולם לחשוב אחרת היא שינתה את ההנהלה, פתחה חטיבה ייעודית לתחום הרכב החשמלי והחל משנת 2026 טויוטה תיכנס במלוא העוצמה לתחום הרכב החשמלי עם סוללות מתקדמות, שלדה ייעודית מבוססות יציקות אלומיניום, פלטפורמה נשלטת תוכנה ועוד.