אמנם עדיין מדובר באב טיפוס ולא ברכב שיגיע ללקוחות, אך באופן עקרוני פס הייצור של טסלה בטקסס כבר מוכן לייצר את הסייברסטראק ואמש חגגו בטסלה את הרכב הראשון שיצא מפס הייצור. לפי טסלה, מסירות ראשונות של הסייברטארק יחלו במהלך חודש ספטמבר הקרוב.
ה- סביירטראק (Cybertruck) הוא טנדר חשמלי אשר הוצג כקונספט בשנת 2019 עם הבטחה לייצור בשנת 2021. טסלה נאלצה לדחות שוב ושוב את מועד ההשקה של הדגם שכן היא נאלצה להתמודד עם לא מעט אתגרים בפיתוח שלו, חלק לא קטן מהם הוא בשל העיצוב הייחודי שאילץ את החברה לפתח לא מעט דברים חדשים מאפס, דבר שבאופן עקרוני די נוגד את הגישה של החברה לאחידות רבה בין הדגמים שלה לטובת הוזלת עלויות ייצור ופיתוח.
כמובן שכל הנתונים והמחירים שפורסמו עם הצגת הקונספט כלל לא רלוונטיים כיום שכן טסלה ביצעה המון שינוים בדגם. עד לשלב זה, טסלה לא סיפקה ולו פרט אחד על המפרט הטכני של גרסת הייצור וצריך לזכור, שמאז ההשקה טסלה כבר אספה מעל למיליון הזמנות לדגם, הזמנות שנרשמו על בסיס המפרט והמחירים שהוצגו בשנת 2019. העדכון הרשמי היחיד בנושא עד היום הוא ציוץ של מאסק שציין כי הדגם הבכיר של הסייברטארק יעשה שימוש בארבעה מנועים חשמליים במקום שלושה, כמותג שבנה את כל המהות שלו על ביצועים והייפ, די ברור כי זה יהיה הטנדר החזק והמהיר ביותר בעולם.
סגמנט הטנדרים הוא הסגמנט המוביל והנמכר ביותר בשוק האמריקאי כאשר שלושת הטנדרים הגדולים של פורד, שברולט וראם מובילים את טבלת המכירות, כך שעבור טסלה זה כמובן צעד מתבקש להיכנס לנישה הזו. אין ספק שטסלה תמכור לא מעט יחידות מהדגם לאנשים שאין להם שום צורך של ממש בטנדר, כמה משתמשים מסורתיים יעברו לסייברטארק? את זה עוד נצטרך ללמוד שכן די ברור מעיצוב הדגם שטסלה הקריבה חלק מהשימושיות של טנדר ממוצע על מזבח העיצוב.