רנו מספקת לנו הצצה ראשונה אל הטווינגו החדשה, דור רביעי למכונית העירונית של רנו אותו החברה תשווק בשנת 2026 כמכונית החשמלית הזולה ביותר של החברה. רק נזכיר כי הטווינגו הנוכחית (שכבר לא ממש מיוצרת) הוצגה בשנת 2014 והיא תולדה של שיתוף פעולה עם סמארט.
הטווינגו החדשה תהיה הדגם העתידי השלישי של רנו שחוזר למקורות ולדגמים המצליחים ביותר של רנו. כמו רנו 5 ורנו 4 העתידיות, גם הטווינגו החדשה מציגה עיצוב רטרו ברוח הדור הראשון של הדגם. שלישיית הדגמים הזו היא חלק מהתוכנית של רנו להשיק 7 דגמים חשמליים עד לשנת 2031 בדגש על דגמים חשמליים במחיר נגיש.
כדי להפוך רכבים קטנים לנגישים יותר לצרכן, נדרשת התקנה של סוללה קטנה וזולה יותר שכמובן מגבילה את טווח הנסיעה אך ברנו מבטיחים כי הדור הבא של החשמליות שלה יהיה בעלם צריכת אנרגיה נמוכה במיוחד של 10kWh לכל 100 ק"מ כך שגם עם סוללה קטנה הטווינגו הבאה עדיין תוכל לאפשר טווח נסיעה סביר, במיוחד בהתחשב בכך שמדובר ברכב שעיקר השימוש שלו הוא עירוני. השאיפה של רנו היא לשווק את הטווינגו החשמלית במחיר של פחות מ-€20,000 כך שהיא תהיה זולה יותר
הצגת הדור הבא של הטווינגו הייתה רק חלק קטן ממהלך גדול יותר משמעותית של קבוצת רנו והוא ההכרזה על השקת חברת הבת Ampere שתהיה אחראית על כל הרכבים החשמליים העתידיים של קבוצת רנו. החברה תהיה חברה לרכב חשמלי ותוכנה והיא תהיה אחראית על העיצוב, הפיתוח, הייצור והשיווק של הרכבים החשמליים של רנו - תחת הסמל של רנו כמובן.
באמצעות פיתוח תהליכי ייצור חדשים, כולל שימוש ביציקות אלומיניום גדולות בסגנון טסלה ושותפות עם גוגל וקוואלקום, בחברה שואפים להפחית בכ-50% את עלות הסוללות, ב-25% את עלות הייצור של מערכת ההנעה החשמלית והפלטפורמה וב-15% את המעטפת החיצוני. כל רכבי הדור הבא של רנו יהיו רכבים נשלטי תוכנה (SDV) והרכב הראשון של רנו עם היכולות האלו יוצג בשנת 2026.
באמצעות חברת הבת הזו רנו שואפת להשיג יעד מכירות של כמיליון רכבים חשמליים בשנה עד לשנת 2031 לעומת כ-300,000 רכבים חשמליים כיום.