BYD ניצלה את תערוכת שנגחאי כדי להציג מגוון חידושים כולל סטיישן משפחתית ראשונה למותג, את הדור הבא של BYD סיל U וכן שני דגמי קונספט מרשימים המספקים לנו הצצה אל הכיוון העתידי של דגמי החברה הבכירים.
מכוניות סטיישן הן דבר שלא ממש קיים בשוק הסיני ולכן הצגתה של BYD סיל 6 סטיישן היא ללא ספק הפתעה מצידה של BYD ואם צריך לנחש, הכיוון הוא אירופה שם זו תצורת מרכב פופולרית. הדגם מהווה את גרסת הסטיישן של ה-סיל 06 סדאן ועם אורך של 4.85 מטר, רוחב של 1.89 מטר ובסיס גלגלים של 2.79 מטר מדובר במשפחתית סטיישן גדולה המתחרה מול דגמים כגון סקודה סופרב אסטייט או פולקסווגן פאסאט, שכיום משווקת רק בתצורת סטיישן.

BYD סיל 06 סדאן משווקת עם הנעה היברידית פלאג-אין DM-i או עם הנעה חשמלית אך בשלב זה הסיל 06 סטיישן תשווק רק עם הנעה היברידית פלאג-אין. זו אותה יחידת הנעה המוכרת לנו מה- סיל U DM-i הנעה קדמית או מה- סיל 05 פלאג-אין, שילוב של מנוע 1.5 ליטר עם מנוע חשמלי היוצרים יחידת הנעה בהספק משולב של 218 כ"ס. כאן הסוללה קצת קטנה יותר, בקיבולת של 15.9kWh וטווח הנסיעה החשמלי עומד על כ-80 ק"מ בלבד.

העיצוב החיצוני זהה לגרסת הסדאן, למעט כמובן המרכב השונה וזה גם המקרה עם חלל תא הנוסעים, למעט העבודה שגרסת הסטיישן כבר עודכנה למערך השליטה העדכני יותר של BYD בו מוט ההילוכים עבור לצד גלגל ההגה כך שגם הקונסולה בין המושבים קצת שונה וכמו דגמים עדכניים רבים של BYD, גם כאן תוכלו לוותר על האחסון מתחת למשענת המרכזית תמורת יחידת קירור/חימום (6- עד 40 מעלות).

BYD Ocean-S ו- Dynasty-D:
אם חשבנו שהדגמים האן L ו- טאנג L שנחשפו לאחרונה הם דגמי הקצה של BYD אז טעינו לחשוב כך שכן בכוונתה של BYD להשיק דגמים בכירים יותר שהוצגו בשלב זה כדגמי הקונספט Ocean-S והקונספט Dynasty-D ולמרות שהדגמים מוגדרים כדגמי קונספט הם נראים די קרובים לשלב הייצור.

עם כמה שהקרוסאובר Dynasty-D ענק, אורך של 5.3 מטר, BYD בחרה להציג את הדגם בגרסת VIP כאשר כל המרחב מאחור מוקדש כולו לשני נוסעים בלבד שייהנו ממושבי מחלקה ראשונה, מקרר משקאות ומסך גדול המתקפל לתקרה.

BYD לא ממש חלקה פרטים על מכונית הסדאן Ocean-S המרשימה אך זו המכונית שמציגה בפועל את שפת העיצוב החדש של דגמי סדרת Ocean של BYD.