הונדה חושפת את הדגם החשמלי השני שלה עבור השוק האירופי, הונדה e:Ny1 שיצטרף בקרוב אל הונדה e, הסופרמיני החשמלית של הונדה המשווקת באירופה מאז ינואר 2020. אם הונדה e:Ny1 נראה לכם מוכר אתם לא טועים, שכן מדובר למעשה בגרסה לשוק האירופי של הונדה e:NS1 שהוצג אשתקד עבור בשוק הסיני.
למרות שהדגם דומה מאוד ויזואלית להונדה HR-V החדש, שטרם הגיע לישראל, מדובר בדגם המבוסס על פלטפורמה שונה, פלטפורמת e:N Architecture F ייעודית להנעה חשמלית - האות F בשם הפלטפורמה מציינת כי זו פלטפורמת הנעה קדמית.
בחזית הדגם נמצא מנוע חשמלי בהספק מרבי של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 31.6 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-7.6 שניות) ובתחתית המרכב נמצא סוללה בקיבולת של 68.8kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה של 412 ק"מ בתקן WLTP. לדגם יכולת טעינה מהירה DC בהספק של עד 78kW כך שטעינה של 20% עד 80% נמשכת זמן של 45 דקות, לא מהיר במיוחד.
אז העיצוב החיצוני דומה למדי לעיצוב של הונדה HR-V, תא הנוסעים לעומת זאת זכה לעיצוב שונה עבור הדשברוד וזאת בעיקר בכדי שהונדה תוכל להתקין בדגם את מערכת המולטימדיה החדשה שלה עם מסך "15.1 אנכי. המסך מפוצל לשלושה אזורי תצוגה, בחלקו התחתון של המסך תצוגה קבועה עבור השליטה על בקרת האקלים וחימום המושבים, חלקו המרכזי משמש לקיצורים ומידע שונה וחלקו העליון עבור עבור תצוגת הניווט או עבור תצוגה על אפל קארפליי או אנדרואיד אוטו. המערכת מציעה תמיכה גם בעדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק ועוד. מול הנהג נמצא לוח מחוונים דיגיטלי בגודל של "10.2.
להונדה e:Ny1 אורך של 4390 מ"מ, רוחב של 1790 מ"מ, גובה של 1560 מ"מ ובסיס גלגלים של 2610 מ"מ, זהה בגודלו להונדה HR-V החדש למעט הבדלים זניחים בשל העיצוב השונה לפגושים.