הונדה חושפת את ה- CR-V e:FCEV, גרסה היברידית פלאג-אין נוספת להונדה CR-V החדש רק שבמקום מנוע בנזין יש מנוע חשמלי הפועל על מימן. גרסה זו של הדגם תשווק לצד גרסת הפלאג-אין e:PHEV הרגילה של הדגם אך כמו כל שאר דגמי המימן של הונדה משנת 2008 ועד היום, זה יקרה רק במדינת קליפורניה, שם יש תחנות תדלוק ציבוריות במימן, ורק בליסינג ללא אפשרות לרכישה מלאה כך שבפועל, מדובר בעוד ניסוי רחב היקף של הונדה בתחום המימן.
מערכת ההנעה של הונדה CR-V e:FCEV נשענת על מנוע חשמלי בהספק של 174 כ"ס ומומנט מרבי של 31.6 קג"מ. לצד המנוע החשמלי נמצא סוללת 17.8kWh, תא דלק מימני בהספק של 92.2kW ושני מיכלים המאחסנים 4.3 ק"ג של מימן נוזלי בלחץ גבוה.
הסוללה הנטענת מיועדת לשימוש עירוני יום יומי והיא מאפשרת טווח נסיעה של כ-47 ק"מ, טווח שאמור להספיק לשימוש עירוני ממוצע. עבור נסיעות מחוץ לעיר עיקר הנסיעה תתבצע כמובן על בסיס המימן ולפי הונדה קיבולת המימן שבדגם תאפשר טווח נסיעה של כ-435 ק"מ. הדגם מצויד במתאם 110V המאפשר להפוך את תא הדלק לגנרטור להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים בהספק של עד 1500kW.
ויזואלית, הונדה העניקה לגרסת הפלאג-אין מימן של ה- CR-V עיצוב שונה לפגוש הקדמי יחד עם חופה שקופה לפנסים מאחור ועיצוב שונה לפגוש האחורי, כל אלו מעניקים לדגם מראה ייחודי משלו כך שיש בידול ויזואלי ברור בין כל גרסאות ההנעה של הדגם המשווק עם מנועי טורבו, הנעה היברידית, היברידית פלאג-אין והיברידית פלאג-אין מימן.
חלל תא הנוסעים זהה למוכר לנו מהגרסה ההיברידית של הדגם כך שגם כאן נמצא תא נוסעים מרווח ואיכותי עם עיצוב נקי ופשוט שלא מוותר על השימושיות באמצעות ממשקים פיזיים לשליטה נוחה ומהירה על מערכות הרכב השונות. כמו בשאר דגמי ה- CR-V החדשים נמצא כאן מולטימדיה "9 עם שירותי הרשת של גוגל וחיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25, מערכת שמע BOSE עם 12 רמקולים, מערך מקיף של מערכות בטיחות מתקדמות ועוד.