קרסו מוטורס, יבואנית דאצ'יה בישראל, מרחיבה את היצע גרסאות הדאסטר בישראל עם שיווק של גרסאות הנעה כפולה 4X4 לדגמי הבנזין 1.3 של הדאסטר אשר הושקו לאחרונה. גרסאות ההנעה הכפולה מוצעות בשתי גרסאות ההספק של מנוע ה-1.3 טורבו, שתיהן בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית עם יחס העברה נמוך במיוחד עבור ההילוך הראשון (תחליף זול להילוך כוח אמיתי). גרסאות ההנעה הכפולה יקרות יותר ב-15,000 שקל מגרסאות ההנעה הקדמית.
מנוע ה-1.3 טורבו החדש של הדאסטר מוצע בגרסת הספק: 131 כ"ס ו-24.5 קג"מ או 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ. הביצועים בדגם ההנעה הכפולה זהים לדגמי ההנעה הקדמית עם 11.1 שניות ו-186 קמ"ש בדגם החלש או 10.4 שניות ו-196 קמ"ש בדגם החזק. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 15.6 ק"מ לליטר לעומת 16.4 ק"מ לליטר בדגמי הנעה קדמית.
מערכת ההנעה הכפולה של הדגם מצוידת בבורר מצבי הנעה המאפשר לנהג לבחור מבין הנעה קדמית, כפולה אוטומטית או נעילת דיפרנציאל מרכזי המחלקת את הכוח באופן שווה בין הציר הקדמי לאחורי.
הדאסטר 1.3 טורבו 130 כ"ס 4X4 ישווק ברמת הגימור הבסיסית לוריאט (109,990 ₪) הכוללת מולטימדיה עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מצלמה אחורית, בקרת שיוט ועוד, גרסת ה-150 כ"ס תשווק ברמת הגימור פרסטיג' הגבוהה יותר (119,990 ₪) המוסיפה למפרט מפתח חכם, מצלמה היקפית, בקרת אקלים, חישוקי סגסוגת "17 ועוד. 2020 דאצ'יה דאסטר - מפרט טכני מלא להורדה.