בנטלי קונטיננטל GT ספיד קבריולט החדשה
בנטלי קונטיננטל GT ספיד קבריולט.
בנטלי קונטיננטל GT ספיד קבריולט החדשה
בנטלי קונטיננטל GT ספיד קבריולט.

סוף עידן. בנטלי מפסיקה את השימוש במנוע ה-W12 שלה אותו היא מחליפה במערכת הנעה היברידית פלאג-אין חזקה והמכונית הראשונה בחברה לקבל את מערכת ההנעה החדשה היא הקונטיננטל GT ספיד 2024 החדשה שנחשפה לצד גרסת הקבריולט החדשה של הדגם, הקונטיננטל GTC ספיד. 

 

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הקונטיננטל GT ספיד החדשה (Ultra Performance Hybrid) מבוססת על מנוע 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו בהספק של 600 כ"ס ומנוע חשמלי אחד בהספק של 190 כ"ס המשולב בתיבת ה-8 הילוכים כפולת המצמדים של הדגם ואם השילוב הזה נשמע לכם מוכר, אתם לא טועים שכן המקור למערכת ההנעה הזו זו מערכת E-Hybrid של פורשה. 

 

בנטלי קונטיננטל GT ספיד קופה
בנטלי קונטיננטל GT ספיד קופה החדשה.

למערכת הספק כולל של 782 כ"ס ומומנט מרבי של 101 כ"ס, כך שמדובר בתוספת של 120 כ"ס ו-10 קג"מ לעומת הדגם היוצא עם מנוע ה- W12. מערכת ההנעה ההיברידית אמנם הוסיפה כ-200 ק"מ למשקל הדגם, אך על הכביש התוצאה מהירה יותר עם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.2 שניות  בדגם הקופה או 3.4 שניות בדגם הקבריולט ומהירות מרבית של 335 קמ"ש בדגם הקופה או 285 קמ"ש בדגם הקבריולט, מדובר בשיפור של 0.4 שניות לעומת הדגם היוצא.

 

הקונטיננטל GT ספיד החדשה מצוידת בסוללה בקיבולת של 25.9kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 80 ק"מ והיא ניתנת לטעינה מלאה בזמן של 2 שעות ו-45 דקות באמצעות מטען ביתי 11kW. 

 

בנטלי קונטיננטל GT ספיד קבריולט
בנטלי קונטיננטל GT ספיד קבריולט החדשה.

הקונטיננטל GT ספיד מצוידת כסטנדרט במערכת הנעה כפולה, מוטות מייצבים אקטיביים 48V, דיפרנציאל מוגבל החלקה נשטל אלקטרונית מאחור, מתלי אוויר אדפטיביים עם שליטה נפרדת על התנועה מעלה/מטה ומערכת היגוי לכל הגלגלים. 

 

מעבר לשינוי הדרמטי בתחום ההנעה, הקונטיננטל GT ספיד החדשה מציגה עיצוב חיצוני שהוא אבולוציה בלבד לעיצוב של הדגם היוצא, למעט אולי השינוי המשמעותי בתחום תאורת החזית שכבר לא מחולקת לשתי יחידות כמו כל הדורות הקודמים של הדגם אלא יחידה אחת גדולה ומודרנית למראה. 

 

בנטלי קונטיננטל GT ספיד תא הנוסעים
בנטלי קונטיננטל GT ספיד.

גם חלל תא הנוסעים שומר על המוכר לנו מהדגם היוצא כאשר בנטלי מדווחת על שיפור של בידוד הרעשים והתקנה של מערכת מולטימדיה "12.3 עדכנית ומתקדמת יותר, שכמו בדגם היוצא המסך שלה מותקן על פאנל מסתובב המאפשר בלחיצת כפתור לחזור למראה האלגנטי. לצד זה בנטלי התקינה מערך מקיף ומתקדם יותר של מערכות בטיחות מתקדמות, נמצא תפירה חדשה לריפודי המושבים, שלוש מערכות שמע לבחירה שהבכירה בהן היא מערכת מבית Naim עם 18 רמקולים וכיאה לרכב אולטרה יוקרתי, לרוכשים אפשרויות רבות לבחירת חומרי הגימור, הריפודים, שילובי הצבעים ועוד. 

2024 בנטלי קונטיננטל GT ספיד

תגיות: בנטלי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.