לאחר שהשיקה אשתקד את גרסאות הספיד הבכירות לדגמי הקונטיננטל GT והפליינג ספר החדשים, בנטלי משיקה כעת גרסאות בסיס לשני הדגמים. להזכירכם, דגמי הספיד החדשים של בנטלי החליפו את מנוע ה-W12 הוותיקים ביחידות הנעה היברידיות פלאג-אין (Ultra Performance Hybrid) על בסיס מנוע 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו כך שלמערכת הספק משולב של 782 כ"ס ו-101 קג"מ וטווח נסיעה חשמלי של כ-80 ק"מ המתקבל מסוללה בקיבולת של 25.9kWh.
מערכת ההנעה ההיברידית שבדגמי הבסיס (High Performance Hybrid) זהה במכלולים שלה אך כאן ההספק המרבי המשולב עומד על 680 כ"ס והמומנט המרבי על 94.8 קג"מ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.7 שניות בקונטיננטל GT או 3.9 שניות בקונטיננטל GTC קבריולט, זאת לעומת 3.2 שניות או 3.4 שניות בדגמי הספיד. הסוללה זהה ולכן גם טווח הנסיעה החשמלי זהה, כ-80 ק"מ.

בניגוד למראה הספורטיבי ואגרסיבי כסטנדרט של דגמי הספיד, גם בחלל תא הנוסעים, רוכשי דגמי הבסיס יוכלו לבחור בין חבילת עיצוב ספורטיבית או במראה אלגנטי, יוקרתי וקלאסי יותר.
דגמי הבסיס עדיין נהנים ממערכת היגוי אחורית, הנעה כפולה, קפיצי אוויר ובולמים אדפטיביים, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה eLSD נשלט אלקטרונית אך הכיול קצת נינוח יותר וגם אין כאן מוטות מייצבים אקטיביים 48V כמו בדגמי הספיד.

את גרסאות הבסיסי החדשות של הקונטיננטל GT/GTC והפליינג ספר נפגוש בהמשך השנה בישראל או ליתר דיוק הלקוחות יוכלו להיכנס לאולם התצוגה של בנטלי בהרצליה ולעסוק במלאכה הלא פשוטה של הרכבת הדגם הכוללת אין ספור אפשרויות של התאמה אישית.