הבנטיאגה, הקרוסאובר האולטרה יוקרתי של בנטלי המתחרה ברולס רויס קולינן ובריינג' רובר, הוצג לראשונה עוד בשנת 2015, אשתקד הוא זכה למתיחת פנים מקיפה וכעת, הוא גם זוכה לגרסת בסיס גלגלים ארוך EWB שלפי בנטלי, זו גרסה נולדה כתוצאה מדרישה ישירה של הלקוחות.
גרסת EWB מוסיפה 180 מ"מ לבסיס הגלגלים ולאורך כך שלדגם זה אורך של 5,322 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,175 מ"מ וכל התוספת הזו הוקדשה כולה לטובת יושבי השורה השנייה שייהנו כעת ממרווח משופר לרגליים ועוד שלל חידושים ופינוקים. מהצד לא תתקשו להבחין בדלתות האחוריות הארוכות במיוחד ובחזית נמצא גריל מעודכן שיאפשר לכן להבין בין הדגם הארוך לקצר.
תצורת הישיבה הבסיסית בדגם היא 4+1 (תוצרה חדשה) בה מקבלים שני מושבים אחוריים נפרדים, חשמליים כמובן עם חימום ואוורור, אך את המשענת המרכזית ניתן לקפל לאחור ולקבל מושב זמני שלפי בנטלי מאפשר אירוח של נוסע בוגר. רוכשי הדגם יוכלו לבחור בנוסף מבין 4 מושבים או 5 מושבים עם ספסל אחורי מלא.
עם הצגתו של הבנטיאגה EWB בנטלי מציגה את המושבים האחוריים החדשים שלה (Bentley Airline Seat) שהם מושבי מחלקה ראשונה עם 16 אפשרויות כיוון חשמליות, אפשרות להטיית המשענת בזווית של 40 מעלות לאחור ומעל הכל, המושבים מצוידים במערכת בקרת אקלים. חיישנים במושבים מודדים את חום הגוף של הנוסע ואת הלחות ומפעילים את חימום/אוורור המושבים בהתאם. בנוסף, המושבים מצוידים בשישה "אזורי לחץ" נפרדים המשנים באופן אוטומטי את אזורי הלחץ במושב לאורך הנסיעה ובכך מפחיתים את עייפות השרירים בנסיעות ארוכות. על המושבים ניתן לשלוט באמצעות כפתורים, רבים, בצד המושבים או באמצעות המסך המרכזי בין המושבים.
הדלתות האחריות ארוכות וכבדות יותר ולכן בנטלי בחרה להוסיף, לראשונה בדגם, אפשרות לסגירה חשמלית של הדלתות באמצעות כפתורים בקונסולה בין המושבים. לצד זה נמצא עוד מספר שדרוגים וחידושים בדגם, כגון חימום למשענת היד האחורית, תפירה חדשה לדלתות בשילוב עם תאורת אווירה ייחודית, נמצא גם אופציות חדשות לגימור כמו עץ בו משולבים פסי דקורציה דקיקים ממתכת בעובי של 0.07 מ"מ.
חידוש נוסף שגרסת EWB מביאה הוא מערכת היגוי לכל ארבעת הגלגלים. המערכת המאפשרת להקטין את קוטר הסיבוב (11.8 מטר) ולמעשה מאפשרת לדגם להשיג קוטר סיבוב קטן יותר ב-7% לעומת הגרסאות הרגילות/קצרות של הדגם שלא מצוידות במערכת. לצד מתלי אוויר בהם הדגם מצויד כסטנדרט, הדגם מצויד כסטנדרט גם במוטות מייצבים אקטיביים.
הבנטיאגה EWB ישווק עם מנוע אחד בשלב זה, מנוע 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו המייצר הספק מרבי של 550 כ"ס ומומנט מרבי של 78.5 קג"מ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.6 שניות ולמהירות מרבית של 290 קמ"ש.