טיזר לבנטלי קונטיננטל GT ספיד החדשה
עם הנעה היברידית פלאג-אין טיזר קונטיננטל GT ספיד החדשה.
טיזר לבנטלי קונטיננטל GT ספיד החדשה
עם הנעה היברידית פלאג-אין טיזר קונטיננטל GT ספיד החדשה.

 בנטלי חושפת טיזר ראשון לקונטיננטל GT Speed החדשה אותה היא תחשוף בהמשך החודש כדור הרביעי של מכונית הקופה גרנד טורינג של החברה. לראשונה, הקונטיננטל GT ספיד תשווק עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין Ultra Performance Hybrid שתוכננה לביצועים ופחות לחיסכון. 

 

בנטלי חושפת כי למערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הקונטיננטל GT ספיד הספק משולב של 782 כ"ס ומומנט מרבי של 102 קג"מ לצד טווח נסיעה חשמלי של כ-80 ק"מ ומהירות מרבית של 335 קמ"ש. יחידת ההנעה הזו למעשה מכריזה על סיום השימוש במנוע ה-W12 ששרת את הקונטיננטל GT מאז הדור הראשון של הדגם, מנוע שפותח במקור עבור הפייטון של פולקסווגן ובפועל שימוש בעיקר את בנטלי. 

 

בנטלי קונטיננטל GT ספיד
בנטלי קונטיננטל GT ספיד הנוכחית.

בנטלי לא חושפת פרטים על יחידת ההנעה ההיברידית של הדגם אך סביר להניח שהמקור למערכת ההנעה הזו הוא מהפאנאמרה Turbo E-Hybrid החדשה על בסיס מנוע 4.0 ליטר V8 טורבו וסוללה בקיבולת של 25.9kWh. בפאנאמרה המערכת הזו מייצרת הספק מרבי של 680 כ"ס בלבד, כך שסביר להניח כי בבנטלי התקינו מנוע חשמלי חזק יותר. 

 

בניגוד לאלמנטים שהם רק אופציה בפורשה, בקוניטננטל GT ספייד הכל מגיע כסטנדרט וזה כולל מתלי אוויר אדפטיביים עם שליטה נפרדת על התנועה מעלה/מטה, מערכת היגוי לכל הגלגלים, הנעה כפולה עם דיפרנציאל מוגבל החלקה, מוטות מייצבים אקטיביים 48V ועוד. 

 

מהמעט שהטיזר לדגם חושף, לא תתקשו לזהות כי הדגם שומר על המראה המוכר אך נפרד מהמראה האייקוני של צמד הפנסים החזית הדגם לטובת פנס אחד עם חתימת תאורה חדשה. 

תגיות: בנטלי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.