2021 בנטלי קונטיננטל GT ספיד
בנטלי קונטיננטל GT ספיד החדשה.
2021 בנטלי קונטיננטל GT ספיד
בנטלי קונטיננטל GT ספיד החדשה.

בנטלי חושפת את הדגם החזק והספורטיבי ביותר שלה, הקונטיננטל GT ספיד החדשה המצוידת במנוע 6.0 ליטר W12 TSI המייצר בדגם הספק מרבי של 660 כ"ס ומומנט מרבי של 91.7 קג"מ, תוספת של 25 כ"ס לעומת הקונטיננטל GT W12 הרגילה.

 

גם כאן הכוח עובר אל הכביש דרך תיבת 8 הילוכים כפולת מצמדים ומערכת הנעה כפולה, עם תעדוף לציר האחורי, וזה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.6 שניות ולמהירות מרבית של 335 קמ"ש, שיפור קל לעומת ה-3.7 שניות וה-333 קמ"ש של דגם ה-GT W12 הרגיל.

 

2021 בנטלי קונטיננטל GT ספיד
לא רק מנוע חזק יותר.

הקונטיננטל GT ספיד לא מסתפקת במנוע חזק יותר, היא כוללת בנוסף דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית מאחור (eLSD) - לראשונה בבטנלי, היגוי לכל ארבעת הגלגלים לשדרוג הזריזות והיציבות, כיול שונה לחלוקת המומנט של מערכת ההנעה כפולה, מערכת בלימה משודרגת, עם צלחות בילום קרמיות וקליפרים קדמיים בעלי 10 בוכנות, המאפשרת להשיג ביצועים בלימה גבוהים גם תחת עומס ממושך, מפה שונה לתיבת ההילוכים - העלאה מאוחרת יותר והורדה מוקדמת יותר, וכן מערכת פליטה משודרגת עם סאונד נוכח יותר במצב ספורט.

 

בנטלי קונטיננטל GT SPEED
אווירת ביצועים גם בתא הנוסעים.

חישוקי ה-"22 בעיצוב ייחודי לדגם נתמכים ע"י מערכת מתלי אוויר שגם היא זכתה לכיול שונה וספורטיבי יותר, מבלי להתפשר על הנוחות ואופי הנסיעה המלכותי המתבקש מדגם כזה.

 

בצד הויזואלי נמצא שבכה שונה ושחורה בחזית המעניקה לדגם את המראה האגרסיבי/ספורטיבי יותר, מסגרת שחורה לפנסים הראשיים במקום כרום, חצאיות צד בולטות, פס שחור הנמתח מהכנף הקדמית ועד ללוחית הרישוי מאחור, יש גם ספוילר מיניאטורי מאחור וכן תוספת של דיפיוזר צנוע בתחתית הפגוש האחורי.

 

2021 בנטלי קונטיננטל GT ספיד
בנטלי קונטיננטל GT ספיד החדשה.

הקו הספורטיבי ממשיך גם אל חלל תא הנוסעים עם אופציה לגימור קרבון, שימוש נרחב באלנקטרה על ההגה, המושבים, התקרה והדשבורד, מושבי ספורט ועוד.

2021 בנטלי קונטיננטל GT ספיד

תגיות: בנטלי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.