יונדאי קספר EV חשמלי
יונדאי קספר EV החשמלי.
יונדאי קספר EV חשמלי
יונדאי קספר EV החשמלי.

יונדאי תחשוף בהמשך החודש (27.6.2024) את האינסטר (INSTER) החשמלי, גרסה חשמלית לקרוסאובר העירוני הקטן של יונדאי, הקספר, שיהווה את הרכב החשמלי הזול ביותר של המותג. את יונדאי קספר הרגיל עם מנוע בנזין לא פגשנו בישראל (או באירופה) אך הגרסה החשמלית של הדגם, שתיקרא כאמור אינסטר, מיועדת גם עבור השוק הגלובלי ואותה נפגוש בישראל לקראת סוף השנה. עדכון: מכלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, נמסר עתה כי יונדאי אינסטר ישווק בישראל רק במהלך המחצית הראשונה של 2025. 

 

יונדאי אינסטר/קספר הוא קרוסאובר עירוני חביב למראה הדומה בגודלו ליונדאי i10 אך עם תקרה גבוהה יותר המשדרגת את תחושת המרווח בחלל תא הנוסעים. מתמונות הטיזר לגרסה החשמלית של הדגם עולה כי הדגם שומר על העיצוב המוכר אך יחידות התאורה מלפנים ומאחור עודכנו לסגנון הפיקסלים המאפיין את הדגמים החשמליים של יונדאי. 

 

יונדאי קספר EV טיזר
טווח של 315 קילומטר.

חלל תא הנוסעים צפוי לשמור על המראה המוכר לנו מהקספר בנזין הרגיל, אך כבר ניתן לראות כי הדגם צויד בלוח מחוונים דיגיטלי מלא במקום חלקי בקאספר הרגיל. יונדאי לא חושפת פרטים טכניים על יחידת ההנעה החשמלית של הדגם אך היא כן מציינת כי לדגם טווח נסיעה של 355 ק"מ בתקן WLTP או 315 ק"מ בתקן הקוריאני המחמיר יותר, אלו נתונים מספקים לחלוטין עבור רכב עירוני במהותו.  

 

יונדאי קספר
יונדאי קספר בנזין.

העיצוב חביב והטווח מספק אך כלום כבר יודעים שמה שיקבע את עתידו של הדגם הוא תג המחיר. את זה נגלה בהמשך החודש כאשר יונדאי תחשוף את הקספר EV בתערוכת התחבורה של בוסן בדרום קוריאה. מה יהיה מחיר אידיאלי? כמה שיותר זול כמובן אך במציאות הישראלית כל מחיר בגזרת ה-100-110 אלף שקל יהפוך את הדגם ללהיט מכירות, אם התמחור יהיה בגזרת ה- 120,000 שקל זה כבר יהיה מאתגר יותר לשווק את הדגם בהצלחה. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 18

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.