יונדאי פליסייד 2025 החדש
יונדאי פליסייד החדש.
יונדאי פליסייד 2025 החדש
יונדאי פליסייד החדש.

 יונדאי פליסייד הוא סיפור הצלחה, הקרוסאובר 7-8 מושבים הבכיר של יונדאי שנולד במיוחד עבור השוק האמריקאי כמתחרה לדגמים כגון טויוטה היילנדר, שברולט טראוורס ועוד התקבל בחיבוק ע"י הצרכן האמריקאי. את הנעליים הגדולות האלו ימלא מעתה הפליסייד החדש המציג שדרוג מקיף בכל תחום, כלל תא נוסעים שלוקח את הדגם אל מחוזות הפרימיום. 

 

טוסון באנר סמארט באנר

כדי לשפר את המרווח לנוסעים ובמיוחד כדי לספק תא מטען שימושי גם כאשר כל המושבים בשימוש, יונדאי הגדילה את מידותיו של הפליסייד החדש ועם אורך של 5,060 מ"מ, רוחב של 1,980 מ"מ, גובה של 1,805 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,970 מ"מ, כך שלעומת הדגם היוצא הפליסייד החדש בעיקר ארוך יותר ב-80 מ"מ ועם תוספת של 70 מ"מ לבסיס הגלגלים. גם כאשר כל המושבים בשימוש, עדיין נותר תא מטען שימושי בנפח של 615 ליטר.

 

יונדאי פליסייד 2025 החדש
יונדאי פליסייד החדש.

כבעבר, את הפליסייד ניתן לקבל בגרסת 7 מושבים (2+2+3) עם שני מושבי קפטן בשורה השנייה או בגרסת 8 מושבים (2+3+3) עם ספסל מלא בשורה השנייה, מחולק ביחס של 60/40. בשוק הקוריאני ניתן לקבל את הדגם עם 9 מושבים עם תוספת של מושב מתקפל בשורה הראשונה. 

 

בשוק הקוריאני הדגם משווק עם מנוע 2.5 ליטר טורבו בגרסת בנזין רגילה או בשילוב במערכת הנעה היברידית, בשוק האמריקאי הדגם ישווק בנוסף עם מנוע 3.5 ליטר V6 אטמוספרי שמחליף את מנוע ה-3.8 ליטר V6 של הדגם היוצא. מנוע ה- V6 החדש מייצר הספק מרבי של 287 כ"ס ומומנט מרבי של 35.9 קג"מ, נתונים דומים למנוע ה- V6 היוצא. מנוע זה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והרוכשים יוכלו לבחור בין הנעה קדמית בלבד או כפולה HTRAC AWD. 

 

יונדאי פליסייד XTR-PRO
XTR PRO.

הגרסה הרגילה של מנוע ה-2.5 טורבו, 281 כ"ס ו-41 קג"מ, לא תשווק בשוק האמריקאי בשלב זה אלא רק בגרסה ההיברידית בהספק כולל של 334 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 46.8 קג"מ. יחידת הנעה זו משודכת לתיבת 6 הילוכים אוטומטית, בה משולבים שני מנועים חשמליים, וגם כאן לרוכשים ישנה אפשרות בחירה מבין הנעה קדמית בלבד או כפולה. רק נציין כי יחידת ההנעה ההיברידית של הדגם היא מהדור החדש של של יונדאי המציגה מגוון שיפורים ושדרוגים לעומת המערכת היוצאת, זו הקודמת לדוגמה הייתה מוגבלת למנוע 1.6 טורבו בלבד בשל מגבלות המומנט של תיבת ההילוכים, החדשה מאפשרת לעשות שימוש במנועים חזקים יותר כמו מנוע ה-2.5 טורבו (הפועל במחזור מילר). 

 

לקוחות שירצו לשדרג את יכולות השטח יוכלו לראשונה בדגם לבחור ברמת הגימור XRT PRO שהיא רמת גימור ייחודית לשוק האמריקאי אותה יונדאי יישמה גם בדגמים נוספים כמו בסנטה פה, איוניק 5 ועוד. מעבר לאלמנטים ויזואליים המעניקים לדגם מראה "קשוח" יותר, דגמי XTR PRO כוללים בנוסף דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית e-LDS, כיול מתלים שונה כולל הגבהת מרכב של 25.4 מ"מ לעומת הגרסאות הרגילות של הדגם, צמיגי כביש-שטח, מצלמת מצב שקוף המציגה את מיקום הגלגלים על השטח, תוספת של מצבי שטח לבורר מצבי הנהיגה, וו גרירה נשלף, בקרת ירידה במדרון ועוד. 

 

יונדאי פליסייד 2025 החדש תא הנוסעים
אווירת פרימיום.

אל העיצוב החיצוני המרשים יונדאי הצמיגה חלל תא נוסעים מרשים עוד יותר עם עיצוב מוקפד, איכות חומרים גבוהה המעניקים לחלל תא הנוסעים אווירת פרימיום. למרות המראה הנקי ביונדאי לא דילגו על ממשקים פיזיים לשליטה מהירה ונוחה יותר על בקרת האקלים, חימום המושבים, זכרונות המושבים, מערכת השמע, בורר מצבי הנהיגה ועוד ובקיצור, לא עבור כל פעולה שכיחה תאלצו לפנות אל המסך המרכזי, זה גם נוח יותר וגם בטוח יותר. 

 

יונדאי פליסייד 2025 החדש תא הנוסעים
7-8 נוסעים.

יושבי השורה השנייה ימצאו על התקרה ממשק שליטה על בקרת האקלים לצד שליטה על חימום/אוורור מושבי הקפטן. יושבי השוקה השנייה ימצאו בנוסף גם מחזיקי כוסות ואחסון לסלולרי בדלתות, שקעי USB-C ו- וילונות הצללה נשלפים.  גם יושבי השורה השלישית ייהנו מנוחות גבוהה וזה מתחיל מהכניסה לשורה השלישית באמצעות לחיצת כפתור אחת המזיזה באופן חשמלי את מושב השורה השנייה וממשיך ל-4 מחזיקי כוסות, שקעי USB-C מהירים (100W), כיוון חשמלי למושבים (זווית משענת והזזת המושב לפנים/אחור) וחימום למושבים. 

 

2025 יונדאי פליסייד החדש
יונדאי פליסייד החדש.

בתא המטען נמצא ממשק כפתורים המאפשר להזיז את השורה השלישית כדי להגדיל את נפח תא המטען, לקפל חשמלית את שתי שורות המושבים בלחיצה אחת או כל שורה בנפרד. בגרסה ההיברידית נמצא לצד הממשק הזה גם שקע 220V המאפשר הפעלת מכשירי חשמל חיצוניים. כל זה כמובן רק פסיק מרשימת האבזור הארוכה של הדגם הכוללת בנוסף גם מערכת שמע מבית BOSE עם 14 רמקולים, מקירופונים בכל המושבים לניהול שיחה נינוחה, צמד מסכי "12.3, מפתח דיגיטלי בטלפון, אפליקציה לשליטה מרחוק, שירותי רשת והזרמת מדיה, עדכוני OTA, הוצאת הרכב מהחניה באמצעות המפתח, שליטה על כל המושבים מהמסך המרכזי, אפליקציית תשלומים עבור תחנות דלק וחניונים, קישוריות Wi-Fi לכל נוסעי הרכב, תפעול קולי מתקדם (Alexa) ועוד. לצד כל זה נמצא כמובן מערך מקיף של מערכות בטיחות מתקדמות. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
טוסון באנר סמארט באנר
  • תגובות 12

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.